خبرگزاری کار ایران

مدیر امور دو برق همدان خبر داد

نصب بیش از ۳۶۰۰ انشعاب جدید برق در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۹۰

نصب ۳ هزار و ۶۱۹ انشعاب جدید در راستای تأمین برق متقاضیان جدید طی امسال در همدان

مدیر امور دو برق همدان از نصب ۳ هزار و ۶۱۹ انشعاب جدید در راستای تأمین برق متقاضیان جدید طی امسال در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، ایرج صابری با اشاره به ۱۲۱ هزار و ۱۷۸ مشترک زیر پوشش امور دو برق همدان اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۵۴۹ مشترک شهری، ۱۸ هزار و ۲۱۶ مشترک روستایی و یک هزار و ۴۱۳ مشترک دیماندی است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲ هزار و ۶۴۱ انشعاب عادی و ۲۲ انشعاب دیماندی به فروش رسیده است.

مدیر امور دو برق همدان با اشاره به اقدامات اجرایی در بخش توسعه و احداثاظهار کرد: پروژه احداثشبکه فشار ضعیف هوایی با احداث۶ کیلومتر کابل خودنگهدار برای تأمین برق متقاضیان جدید با مبلغ اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی تصریح کرد: یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی نیز در این راستا با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال احداثشده است.

مدیر امور دو برق همدان ابراز داشت: از دیگر اقدامات اجرایی احداثپست مجتمع صنعتی شهید بهشتی با اعتبار ۸۲۰ میلیون ریال و ۱۰۰ متر شبکه فشارضعیف زمینی برای بهره‌برداری از فیدرهای خروجی پست ۳۱۵ کیلوولت آمپر شهرک بهشتی با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به نصب ارت فشار ضعیف واقع در مناطق شهرک مدنی کوی اندیشه، شهرک بهشتی و حسن‌آباد به تعداد ۵۰ مورد با اعتبار ۱۷۰ میلیون ریال، ادامه داد: طی امسال ۳ هزار و ۳۷۷ کنتور تکفاز و ۲۲۴ کنتور ۳ فاز و ۱۸ کنتور دیماندی جهت تأمین برق متقاضیان جدید نصب شده است.

صابری یادآور شد: پروژه تأمین برق متقاضیان مسکن سینا در شهرک مدنی نیز با احداث۱۴۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی و تجهیز یک دستگاه پست زمینی یک هزار و ۲۵۰ کیلوولت آمپر و کابلکشی زمینی فشار ضعیف به طول ۲.۷ کیلومتر به صورت اهدایی انجام شد.

وی با اشاره به متقاضیان کشاورزی و صنعتی افزود: در این راستا نیز ۶.۵ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی احداثو ۳۹ دستگاه پست هوایی نصب شده است.

مدیر امور دو برق همدان اظهار داشت: احداثشبکه روشنایی معابر بلوار نظربیگ، بلوار خضریان، مجتمع کوثر شهرک بهشتی، کتابخانه مرکزی و پل میدان بار با اعتبار ۸۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات اجرایی این امور است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در خصوص اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها یادآور شد: افزایش قدرت پست سنگستان با اعتبار ۳۹۰ میلیون ریال، رفع حریم و افزایش قدرت پست شمس‌آباد با اعتبار ۲۵۰ میلون ریال اعتبار نیز از جمله اقدامات انجام شده است.

صابری تصریح کرد: از دیگر اقدامات اجرایی می‌توان به اصلاح و بهینه‌سازی پروژه جابجایی شبکه ۲۰ کیلوولت روستای تفریجان و زمینی کردن شبکه پل روستاهای کنجینه و شبکه بلوار امام(ابتدای شهرک شهید مدنی) و اصلاح تابلو فشار ضعیف در تپه العطش و منطقه جانبازان اشاره کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر شهرستان تصریح کرد: برقرسانی به پروژه مسکن مهر طلاب و مسکن مهر اهرام ایران ۱ و ۲ با اعتبار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات اجرایی بوده است.

مدیر امور دو برق همدان خاطرنشان کرد: مسکن مهر جورقان نیز با احداث۲۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب یک دستگاه پست ۳۱۵ کیلوولت آمپر با مبلغ اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال طی امسال انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز