خبرگزاری کار ایران

دکتر همتی، در بازدید از کارخانه نساجی مازندران؛

هدف بانک ملی، زنده کردن دوباره صنعت نساجی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۶۱

صنعت نساجی کشور با فراز و نشیبها و مشکلات عدیده ای مواجه بود که خوشبختانه با همت و همدلی مسئولین شاهد شکوفایی و تولد دوباره این صنعت در کشور هستیم.

مدیرعامل بانک ملی گفت: هدف بانک ملی زنده کردن دوباره صنعت نساجی در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، عبدالناصر همتی عصر چهارشنبه، در بازدید از کارخانه نساجی با بیان اینکه هدف بانک ملی زنده کردن دوباره صنعت نساجی در کشور است اظهار داشت: بانک ملی با تمام توان به وظایف خود عمل خواهد کرد و اقدامات لازم را به کار میبندد.

وی افزود: صنعت نساجی کشور با فراز و نشیبها و مشکلات عدیده ای مواجه بود که خوشبختانه با همت و همدلی مسئولین شاهد شکوفایی و تولد دوباره این صنعت در کشور هستیم.

همتی، با بیان اینکه با پیگیری های نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهری، مطالبات کارگران بازنشسته در حال پرداخت است تصریح کرد: با کمک بانک ملی مطالبات معوقه ای که از سالیان دور، امکان پرداخت آن میسر نبود، با همت تمامی مسئولین کشوری امکان پذیر شد.

مدیرعامل بانک ملی یادآور شد: طلب بانک ملی از کارخانه نساجی شهرستان قائمشهر بیش از ۷۰ میلیارد تومان است که با بررسی های انجام شده رقم دقیق تر، اعلام خواهد شد.

همتی، به سرمایه گذار کارخانه نساجی اشاره کرد و گفت: علم بیگی، باید بدهی های خود را به بانک ملی پرداخت کند تا این صنعت بتواند گامهای بعدی را در جهت توسعه و پیشرفت، استوارتر بردارد.

مدیر کل بانک ملی، به قدمت دیرینه نساجی اشاره کرد و اظهار داشت: راه اندازی دوباره این کارخانه، از اقدامات مهم بانک ملی در پیشرفت صنعت نساجی مازندران است.

وی در ادامه برنامه سفر خود از بازدید کارخانه چوب وکاغذ، سیمان نکا، نکاچوب خبرداد و گفت: بازدید توسط نمایندگان مجلس در شهر های مختلف استان مازندران با هدف رفع مشکلات موجود انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز