خبرگزاری کار ایران

رییس شورای رقابت در گفتگو با ایلنا:

نامه به شورای رقابت برای قیمت دنا بهانه است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۹۹

برای نرخ گذاری این خودرو ۳ دستورالعمل تعیین شده بود که نهایتا یکی از آن‌ها مورد تایید شورا قرار گرفت و بر اساس دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو قیمت دنا ۴۲ میلیون تومان تعیین شده که نرخ آن بر روی پایگاه مرکز شورای رقابت قرار دارد.

رییس شورای رقابت گفت: نامه به شورای رقابت گذاری برای قیمت دنا بهانه است.

رضا شیوا، رییس شورای رقابت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نامه اخیر مدیرعامل ایران خودرو به شورای رقابت درباره نرخ گذاری دنا، گفت: مطرح کردن این موارد تنها بهانه است برای اینکه ایران خودرو دنا را به قیمت ۴۲ میلیون تومان نفروشد.

وی با بیان اینکه پیش از این ما نرخ دنا را در سایت خود اعلام کرده ایم افزود: اخیرا سه نامه درباره دنا به ایران خودرو ارسال کردیم و منتظر عکس العمل آن‌ها هستیم.

رییس شورای رقابت گفت: برای نرخ گذاری این خودرو ۳ دستورالعمل تعیین شده بود که نهایتا یکی از آن‌ها مورد تایید شورا قرار گرفت و بر اساس دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو قیمت دنا ۴۲ میلیون تومان تعیین شده که نرخ آن بر روی پایگاه مرکز شورای رقابت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل ایران خودرو هفته گذشته در نامه‌ای به رییس شورای رقابت خواستار ابلاغ رسمی و نه رسانه‌ای قیمت دنا برای خروج این خودرو از سرگردانی و بلاتکلیفی شد و به نظر می‌رسد داستان اختلافات در قیمت گذاری این خودرو همچنان ادامه داشته باشد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز