خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل واحد صنعتی فرآوری و ساخت قطعات خودرو؛

حمایت بانک‌ها از کارآفرینان، موجب توسعه اشتغال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۵۲

همکاری بانک ها و مساعدت دولت از الزامات اساسی در حمایت از تولید ملی و حفظ اشتغال است.

مدیر عامل واحد صنعتی فرآوری و ساخت قطعات خودور گفت: همکاری و حمایت بانک‌ها از کارآفرینان موجب توسعه اشتغال کشور می‌شود.

شاهین علیجانی‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: تولید و عرضهٔ قطعات تشکیل دهنده سیستم انتقال قدرت نظیر مجموعه کیت کلاچ(دیسک و صفحه و بلبرینگ) انواع خودرو‌های سبک و سنگین و مجموعه‌ای از کمک فنرخودرو‌های سبک، سنگین و موتور سیکلت مهم‌ترین محصولات تولیدی دو واحد صنعتی پایاکلاچ و فرآوری و ساخت است.

تولید صفحه دیسک و کلاچ محصول تندر۹۰موسوم به وی تولید محصول صادراتی دیسک و صفحه کلاچ خودروی نیمه سنگین گَزل برای خودروسازان خارجی، تولید دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ محصول تویوتا، هیوندا، تکوین محصول دیسک، صفحه و کلاچ محصول لادا را از جمله مهم‌ترین کارهای پژوهشی و علمی – تحقیقاتی و تولیدی این واحد صنعتی عنوان کرد و افزود: انجام طرح‌های تحقیقاتی، بهبود محصول و نیز تمامی تست‌های عمر و دوام مجموعه‌های متنوع بلبرینگ و کلاچ در این واحد صنعتی انجام می‌شود.

مهندس علیجانی‌پور افزود: محصولات این واحدهای صنعتی به کشورهای اسپانیا، سوریه صادر می‌شود و علاوه بر آن این شرکت تأمین کننده نیاز محصولات دیسک و صفحه کلاچ خودروسازی ایران خوردو، سایپا، رنوپارس، ایران خودرو دیزل، تراکتورسازی تبریز است.

وی با بیان اینکه همکاری و حمایت بانک‌ها از کارآفرینان موجب توسعه اشتغال کشور می‌شود، گفت: این واحد صنعتی تولیدکننده و کارآفرین نمونه کشور و صادرکننده بر‌تر کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز