خبرگزاری کار ایران

ادعای مدرس حراست استانداری خراسان رضوی: / تکرار /

پیتزا حاوی میکروفیلم‌ برای گرفتن اطلاعات از ایرانی‌هاست

کد خبر : ۲۳۴۷۳۰

اگر روزی یک گونی پول به مردم بدهیم، باز هم مردم طلبکار هستند. / طراحی و تأسیس اتاق فکر توسط آمریکایی‌ها، ۱۲ دلیل داشت که مهم‌ترینش برداشت سفره از جلوی ایرانیها بود تا راحت‌تر بتوانند کشور را بدون خونریزی تصرف کنند.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی، گفت: دوربین‌های مدارس بسته و یا ایجاد اتوماسیون اداری به معنای فرار اطلاعات و ارائه اطلاعات به دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سیدرضا عظیمی در همایشی در فرمانداری کاشان، با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای کشورمان بیش از ۸۲ درصد آلودگی ماهواره دارد و ما به عنوان ذخیره نظام نسبت به این مسأله بی‌تفاوت هستیم، گفت ماهواره‌ها و اینترنت ابزار جنگ نرم دشمن هستند و همین امروز ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای در استان اصفهان قابل دریافت است و هرآنچه را که مورد نیاز یک جوان ایرانی باشد در کانال‌های ماهواره‌ای طراحی شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه ما ۲۰ شبکه تلویزیونی در داخل کشور داریم اما مخاطب ندارد یاد آورشد: ذاکر اصفهانی استاندار سابق استان اصفهان از تلویزیون اعلام کرد مدارس تعطیل است اما به دلیل اینکه تلویزیون مخاطب ندارد دانش آموزان بدون اطلاع از تعطیلی به مدارس رفتند.

عظیمی از دوربین‌های مدار بسته به عنوان یکی از ابزار فرار اطلاعات نام برد و گفت: بی‌کفایتی مدیریتی را با دوربین مداربسته پوشش نمی‌دهند چرا که اگر توان اداره کارمند را ندارید باید مشکل را در خود جستجو کنید.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: دوربین‌های مدارس بسته و یا ایجاد اتوماسیون اداری به معنای فرار اطلاعات و ارائه اطلاعات به دشمن است.

وی خود جاسوسی در جامعه را از اهداف جنگ نرم دشمن دانست و افزود: فرار اطلاعات از جامه هدف با ابزار محوری مدرنیته جاهلانه است در حالی که ما باید از ابزار‌ها و تکنولوژی و فن آوری و علوم روز به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و اگر علم استفاده از آن را نداریم از آن استفاده نکنیم نه اینکه پز مدرنیته جاهلانه بدهیم و در آن غرق شویم.

محتوای پیتزا پر از میکروفیلم‌هایی شد تا اطلاعات را از ایرانی‌ها بگیرند

عظیمی در ادامه با اشاره به طراحی و تأسیس اتاق فکر آمریکایی‌ها در کشور امارات برای بررسی ذائقه ایرانی ‌گفت: در این اتاق فکر به این نتیجه رسیدند که ایرانی‌ها از آب گوشت بیزارند، لذا پیتزا را وارد و جایگزین آب گوشت کردند که نیازی به سفره نداشت تا ایرانی سرسفره با هم درد دل نکنند، ضمن اینکه محتوای پیتزا پر از میکرو فیلم‌هایی شد تا اطلاعات را از ایرانی‌ها بگیرند.

به گفته وی طراحی و تأسیس این اتاق فکر توسط آمریکایی‌ها در امارات ۱۲ دلیل داشت که مهم‌ترین آن برداشت سفره ایرانی از جلوی پای ایرانی بود تا راحت‌تر بتوانند کشور ایران را بدون خون ریزی تصرف کنند.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: جوزف نای می‌گوید برای از بین بردن ایرانی‌ها باید سقف هزینه‌های ایرانی‌ها را افزایش داد تا افراد طلبکار از دولت زیاد شوند.

عظیمی گفت: اگر امروز نتوانیم سبک زندگی خود را در کشور مدیریت کنیم، چنانچه روزی یک گونی پول هم به مردم داده شود باز هم طلب کار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز