خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تدوین نظام‌نامه‌ای برای حمایت از دانش آموزان و معلمان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۳۴

حمایت از معلمان، دانش آموزان و مدارس نیازمند تدوین نظام نامه‌ای دقیق است که این موضوع مدنظر کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار دارد.

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس معتقد است؛ حمایت از معلمان، دانش آموزان و مدارس نیازمند تدوین نظام‌نامه‌ای دقیق است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اقدامات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای حمایت از دانش‌آموزان گفت: در حال حاضر با سه مشکل اصلی رو به رو هستیم، یکی از مشکلات در رابطه با رعایت حقوق معلمان است به این معنا که گاهی معلمان امنیت شغلی ندارند و باید معلم در برابر چنین مسائلی حمایت شود.

وی ادامه داد: همچنین گاهی مشاهده می‌کنیم؛ حقوق دانش‌آموزان در نظر گرفته نمی‌شود و باعثتاسف است که در خبرها می‌شنویم، دانش آموزی مورد تبعیض و تنبیه قرار می‌گیرد.

وی مشکل دیگر را در رابطه با مدارس عنوان کرد وافزود: متاسفانه ما در مدارس هم با مشکلاتی مواجه هستیم، یکی از این مشکلات مربوط به ساخت و ساز مدارس است که گاهی پیمانکار دقت لازم را برای ساخت و ساز مدارس ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: حمایت از معلمان، دانش آموزان و مدارس نیازمند تدوین نظام‌نامه‌ای دقیق است که این موضوع مدنظر کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز