خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات رییسه مجلس به ایلنا خبر داد:

رایزنی هیات رییسه مجلس برای پس گرفتن نامه آشتیانی بعید است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۵۹

پیش از این رایزنی‌هایی صورت گرفته بود که آقای دانش آشتیانی به عنوان وزیر به مجلس معرفی نشوند اما جدیدا چیزی در این مورد مطرح نشده است و من بعید می‌دانم که هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تلاش جدیدی برای منتفی شدن جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم کرده باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی خبر‌ها در مورد رایزنی هیات رییسه مجلس با دولت برای پس گرفتن نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم گفت: من چنین موضوعی را بعید می‌دانم و چیزی در این مورد که هیات رییسه برای پس گرفتن این نامه تلاش کرده باشد را نشنیده‌ام.
بهروز نعمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد نظر هیات رییسه مجلس در مورد دانش آشتیانی گزینه پیشنهادی وزارت علوم نیز خاطرنشان کرد: پیش از این رایزنی‌هایی صورت گرفته بود که آقای دانش آشتیانی به عنوان وزیر به مجلس معرفی نشوند اما جدیدا چیزی در این مورد مطرح نشده است و من بعید می‌دانم که هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تلاش جدیدی برای منتفی شدن جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم کرده باشد.
گفتنی است برخی رسانه‌ها از تلاش هیات رییسه مجلس برای پس گرفتن نامه معرفی وزیر علوم خبر داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز