خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده:

خروج از رکود تورمی مستلزم تلاش دولت و مشارکت فعال بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۰۲

مردم باید به استفاده از تولیدات داخلی افتخار کنند و فراهم کردن این فضا مستلزم برنامه ریزی هدفمند و فعالیت های موثر فرهنگی دولت و بخش خصوصی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فراهم کردن شرایط مناسب برای خروج از رکود تورمی در کشور کار مشکلی است امام این مهم با تلاش و برنامه ریزی کارشناسی و موثر دولت و مشارکت فعال مردم و بخش خصوصی محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده روز سه شنبه در شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی که با حضور معاون اول رییس جمهوری و جمعی از فعالان اقتصادی در اراک برگزار شد، افزود: با توجه به اقدامات کارشناسی دولت و مجلس، شرایط اقتصادی کشور به ویژه در زمینه حمایت از بخش تولید روبه بهبودی است که به طور قطع سال آینده شاهد وضعیت بهتر فعالیت های مرتبط با بخش های تولیدی و صنعتی در کشور خواهیم بود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای تولید داخل، اظهار کرد: مردم باید به استفاده از تولیدات داخلی افتخار کنند و فراهم کردن این فضا مستلزم برنامه ریزی هدفمند و فعالیت های موثر فرهنگی دولت و بخش خصوصی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: دولت یازدهم توجه ویژه ای به موضوع تقویت بازار صادرات خارجی به عنوان مهمترین رکن سیاست های خروج از رکود دارد که برای این منظور حمایت فکری و نظری نخبگان امری مهم و ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز