خبرگزاری کار ایران

نماینده تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی دراتحادیه امکان:

اکنون تعاونیهای مصرف بازوی توانمند شبکه توزیع در کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۴۷

نماینده تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی دراتحادیه امکان تأکید گرد: اکنون تعاونیهای مصرف بازوی توانمند شبکه توزیع در کشور تبدیل شده‌اند.

نماینده تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی دراتحادیه امکان تأکید گرد: اکنون تعاونیهای مصرف بازوی توانمند شبکه توزیع در کشور تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حاج کریم صادق‌زاده که در سمینار دو روزه روساء و مدیران ستادی اتحادیه امکان کشور که با حضور مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره در تبریزسخن می‌گفت افزود: بر همین اساس باید به اصلیترین چالش‌ها آنان توجه جدی گردد، این تعاونی‌ها نیاز به حمایت دولت و مسئولین اتحادیه امکان را دارند که عمده‌ترین مشکلات تعاونی‌ها هماناً مالیات برارزش افزوده و عدم اجرای دقیق آئین نامه ارائه تسهیلات به شرکت‌های تعاونی کارگری موضوع ماده ۱۵۳ قانون کار است.

نماینده تعاونیهای مصرف کارگری استان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولین عالی اتحادیه امکان به خواسته‌های تعاونیهای مصرف از جمله تهیه و توزیع کالاهای مناسب با شرایط سهل و سرلوحه قراردادن رضایت مشتری مداری در تمام فعالیتهای اتحادیه امکان شد و گفت: امیدواریم با توجه به سیاست‌ها کلان جدید دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از بخش تعاون خدمات شایسته تری بیش از گذشته به عمل آید.

وی با بیان اینکه امروزه جهت دستیابی به نیاز‌ها و خواسته‌های اعضای تعاونیهای مصرف در راستای رشد و توسعه و در جهت بهبود وضعیت از این هم بهتر نیاز است گفت: با توجه به وضعیت خوب و مطلوب بازار و انبوه کالا با کیفیت عالی و رقابت سالم بین تولید کنندگان و فروشندگان، راهکارهای جدید و با در نظر گرفتن برنامه‌ها و امکانات امروزی در جهت جذب پیشنهادات مفید و سازنده در جهت بقاء و بهینه سازی تعاونیهای مصرف کارگران و اتحادیه امکان و لزوم همکاریهای همه جانبه بین مسئولین تعاونیهای مصرف اتحادیه امکان قدم‌های مهم و استواری را برداشت.

نماینده تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی در مجمع اتحادیه امکان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش تعاون و انتظارات معظم له از این بخش تعاون گفت: به اعتقاد ایشات تقویت روح تعاون به عنوان یک روش اسلامی در کمک و دستگیری از نیازمندان بوده که الحمداله همگان شاهد این روش در اتحادیه امکان در سایه همت و تلاش مردان بزرگ همچون حاج آقا رسولی وسایر همکاران تلاشگر ایشان هستیم.

صادقزاده خاطرنشان کرد: اهداف عالیه بخش تعاون در مرحله اول گسترش آن در جامعه می‌باشد در این راستا در آغاز می‌بایست به نیاز‌ها و خواسته‌های منطقی وبه حق و قانونی تعاونیهای مصرف کارگران در تمامی مناطق کشور بویژه در کلانشهرهای کارگری و صنعتی ازجمله تبریز توجه ویژه به عمل آید که این توجه موجب می‌گردد که نه نت‌ها از کم رنگ شدن فعالیت‌ها و خدای نکرده تعطیلی بعضی از تعاونیهای مصرف که در چندین ساله گذشته حادثگشته و ما شاهد آن بوده‌ایم برطرف شود، بلکه با رفع موانع و مشکلات و کمک‌های فکری و عملی به این تعاونی‌ها و توجه به نظرات و پیشنهادات و نیاز‌ها و خواسته‌های آنان موجبات رشد و توسعه و پیشرفت و کسترش آن‌ها در جامعه و کشوری شاهد باشیم.

صادق‌زاده همچنین با تشریح نقش تأثیرگذار آذربایجان و تبریز شهر اولین‌ها از برگزاری این سمینار در مجتمع آموزشی و رفاهی و ورزشی خانه کارگر تبریز ابراز خرسندی کرد.

همین گزارش حاکی است سمینار دو روزه روساء و مدیران ستادی اتحادیه امکان کشور با حضور مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره به مدت دو روز در تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز