خبرگزاری کار ایران

همزمان با اول مهر ماه:

دوچرخه سواران کاشانی سفر خود را برای آستان ثامن الحجج(ع) آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۸۸

به مناسبت هفته دفاع مقدس برای پانزدهمین سال متوالی، کاروان دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با عنوان " از مشهد اردهال تا مشهد الرضا(ع) " صبح امروز بعد از عطر افشانی گلزار شهدای دارالسلام حرکت خود را آغاز کردند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس برای پانزدهمین سال متوالی کاروان دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با عنوان " از مشهد اردهال تا مشهد الرضا(ع) " صبح امروز بعد از عطرافشانی گلزار شهدای دارالسلام حرکت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این دوچرخه سواران بعد از مراسم عطرافشانی و غباروبی گلزار شهدا در محل شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با بدرقه مسوولین شهرداری و بعد از آن جهت غباروبی و عطرافشانی به محل گلزار شهدای گمنام ابتدای مشهد اردهال حرکت کردند.

مهدی نادعلی افزود: پانزدهمین کاروان دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با حضور۱۲ نفر از عاشقان به اهل بیت عصمت وطهارت(ع) هر ساله برای عرض ادب به آستان مقدس ثامن الحجج(ع) رکاب می زنند.

وی اذعان داشت: دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، مسافت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری کاشان تا خراسان رضوی را بعد از عبور از شهرهای کاشان، قم، تهران، بومهمن، دماوند، فیروزکوه، سوادکوه، قائم شهر، ساری، نکا، بهشر، بندر گز، گرگان، علی آباد کتول، مینودشت، گالیکش، آش خانه، بجنورد، شیروان، فاروج، قوچان و چناران و همچنین غبارروبی گلزار شهدای گرگان و ساری همزمان با شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) پنجشنبه دهم مهر ماه به پابوسی امام رضا(ع) می رسند.
گفتنی است: پانزدهمین کاروان دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با همکاری هیات دوچرخه سواری، شهرداری و اداره ورزش و جوانان کاشان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز