خبرگزاری کار ایران

رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۶۷

بر این اساس و طی حکم وزیر جهاد کشاورزی، شهرام شفیعی به عنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

مراسم معارفه رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در این جلسه اظهار داشت: از آنجائی که سازمان نظام مهندسی کشاورزی یک سازمان غیردولتی و نوپا می باشد لذا انتظار داریم تا مسئولین محترم استانی همکاری بیشتری در خصوص واگذاری تصدیگری های غیردولتی داشته باشند.

شهرام شفیعی با اشاره به اینکه برنامه ریزی دقیق، همکاری و هماهنگی و همدلی دستگاه‌های اجرایی و تشکل های صنفی با کمک کارشناسان و متخصصان بخش، زمینه را در جهت ارتقای توانمندی‌های حرفه ای با هدف افزایش بهره وری در ابعاد مختلف و خودکفایی در تولید محصولات راهبردی و حضور در بازارهای جهانی را فراهم خواهد ساخت، افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا با حمایت تشکل های تولیدی، فنی و مهندسی و تخصصی به منظور کاهش وظایف دولت، حلقه مفقوده بین دولت و تولید کنندگان را تکمیل کنیم.

وی افزود: مهمترین دغدغه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و مسئولین اشتغال است لذا امیدواریم بتوانیم با توسعه برون سپاری وظایف، بهبود ارائه خدمات واگذاری مجتمع های دامپروری و گلخانه ای به مهندسین کشاورزی و ارائه تسهیلات بانکی، مسائل مربوط به اشتغال زایی را پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خروجی بیش از حد دانشگاهها و عدم ورود سرمایه به بخش کشاورزی و طبیعتاً محدودیت منابع آبی در کشور، خرد بودن اراضی کشاورزی، واردات بی رویه محصولات و پایین بودن قیمت خرید تضمینی از علل اصلی بروز این مشکل در بخش کشاورزی به شمار می رود.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات فتحی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی تقدیر و با حکم وزیر جهاد کشاورزی، شهرام شفیعی به عنوان رییس جدید سازمان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز