خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر:

آماده سازی بیمارستان جدید ایرانیان در مدینه تا ۱۰ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۲۸

در بیمارستان جدید خدمات درمانی چون دندانپزشکی، جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی و خدمات تخصصی‌تری چون آزمایشگاه پیشرفته، سونوگرافی، اکو و… در نظر گرفته شده است تا در حج تمتع از آن بهره‌برداری مناسب شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اعلام اینکه ۹۰ درصد مقدمات جابجایی بیمارستان ایران در مدینه انجام شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا ۱۰ روز آینده بیمارستان جدید آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش ایلنا، سید علی مرعشی با اشاره به اینکه از ابتدای تیر ۳۰ نفر برای جابجایی بیمارستان ایرانیان به مدینه اعزام شده‌اند، افزود: ساختمان جدید بیمارستان نوساز است، اما از آنجا که کاربری آن مسکونی است لذا تغییراتی برای مناسب‌سازی آن در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰ روز آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی اظهار کرد: تا کنون ۹۰ درصد از مراحل جابجایی از جمله تجهیزات، آی تی، تاسیسات و… انجام شده و عملیات آماده‌سازی بخشهای مختلف از جمله اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش‌های تخصصی جراحی، ارتوپدی و… درحال انجام است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اشاره به این که مرکز درمانی جدید مجهز به اورژانس و سی. سی. یو است، توضیح داد: بر این اساس در بیمارستان جدید ۶ تخت اورژانس، ۶ تخت سی. سی. یو و ۸ تخت برای درمان سرپایی بیماران تجهیز شده است.

وی گفت: به علاوه در بیمارستان جدید خدمات درمانی چون دندانپزشکی، جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی و خدمات تخصصی‌تری چون آزمایشگاه پیشرفته، سونوگرافی، اکو و… در نظر گرفته شده است تا در حج تمتع از آن بهره‌برداری مناسب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز