خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز:

بلال فروشان و سیب زمینی فروشان پارک ائل گلی تبریز ساماندهی می شوند

کد خبر : ۱۷۹۴۹۷

این طرح به منظور زیبا سازی ورودی ائل گلی از سمت اتوبان شهید کسایی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیران عامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل تبریز، به منظور ساماندهی بلال و سیب زمینی فروشان ائل گلی تبریز، از محل تجمع این فروشندگان درضلع جنوب شرقی پارک ائل گلی و ابتدای ورودی اتوبان شهید کسایی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این بازدید مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز با اشاره به وضعیت نامناسب این محل، افزود: همکاری شهرداری منطقه ۲ تبریز و سازمان میادین در رابطه با ساماندهی بلال فروشان و سیب زمینی فروشان پارک ائل گلی با سازمان پارکها و فضای سبز تبریز ضروری است.

محمد حسین حسن زاده افزود: ورودی پارک ائل گلی از سمت اتوبان شهید کسایی یکی از مبادی مهم شهرتبریز و پارک ائل گلی به لحاظ ورود مهمانان می باشد و در فصل تابستان مورد استقبال شهروندان بویژه مسافران است که وجود این مشاغل در این نقطه ضمن ایجاد جلوه های بصری نامناسب در این پارک باعثایجاد ترافیک سنگین در مسیر نیز میشود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور زیبا سازی ورودی ائل گلی از سمت اتوبان شهید کسایی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گفته حسن زاده، با اجرای این طرح ضمن زیباسازی این مسیر از میزان ترافیک حاصل از این مشاغل کاسته خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز