خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت و با ایلنا:

رجایی‌نماها ۲۶ خودرو را نزد خود نگه داشته‌اند / مجلس مدرس‌وار اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۹۷

امام علی(ع) در این مورد می فرماید: " اگر بیت المال در کابین مسلمان نمایی باشد من آنرا از کابینش بیرون می کشم "

نماینده مردم اردیبل با انتقاد از عدم تحویل ۲۶ خودرو ریاست جمهوری توسط دولت قبل، خواستار اقدام مدرس‌وار مجلس در این ارتباط شد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با مسئله عدم تحویل ۲۶ خودرو متعلق به نهاد ریاست جمهوری از سوی مسئولان نهاد ریاست جمهوری دولت قبل اظهار کرد: در این روزها باید بیشتر به یاد تفکرات امامی باشیم که بانی انقلاب بود که با سیاست‌ها و بینش‌های علوی خود جمهوری اسلامی را به‌وجود آورد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: امام علی(ع) در این مورد می‌فرماید: " اگر بیت‌المال در کابین مسلمان‌نمایی باشد من آنرا از کابینش بیرون می‌کشم " وقتی که حکومت علوی باشد رفتار مسئولان و مردم نیز باید علوی باشد و با توجه به آنکه این اموال اکنون نزد رییس جمهور سابق و اطرافیانش قرار دارد، باید از آنها گرفته شود.

پیرموذن تاکید کرد: برازنده نیست رجایی‌نماهایی که همواره دم از ساده زیستی می‌زدند اموالی را که نه مال شخصی آنها است و نه ارثپدرشان، بلکه اموال بیت المال است نزد خود نگه دارند.

وی در پاسخ به این سوال که وظیفه مجلس در این رابطه چیست، ابراز کرد: مجلس باید مدرس‌وار به محض شروع کارش از هفته آینده تا حصول نتیجه‌نهایی در برگردان حقوق ملت و اموال نهاد ریاست جمهوری تلاش کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هدف مسئولین دولت دهم را دهن کجی به دولت یازدهم خواند و گفت: بهره‌برداری‌های جناحی احمدی نژاد همچنان ادامه دارد و دولت برای بازگرداندن این ۲۶ خودرو مثل ساختمان لاله تلاش‌های فراوانی کند و ریس جمهور و رییس قوه قضاییه نیز باید در این زمینه باید ورود کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز