خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبادان خبر داد:

نظارت مستمر بر فرآورده‌های خام دامی توسط دامپزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۹۲۰

میزان ۳۵۰۰ کیلوگرم پودر ماهی و میگو و همچنین ۳۰۰۰ کیلوگرم میگوی غیر قابل مصرف پس از بازرسی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی و با توجه به نتایج آزمایشگاهی و حکم مرجع قضایی معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبادان گفت: در راستای کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه انواع فرآورده های خام دامی کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان با انجام بازدید های ادواری خود از این مراکز پس از هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به پلمپ ۶ واحد صنفی عرضه کننده آبزیان تازه بدلیل تخلفات بهداشتی و یک واحد صنفی قصابی بدلیل کشتار غیر مجاز دام اقدام کردند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مهدی آقالر در ادامه ضمن هشدار به عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی اظهار داشت: میزان ۳۵۰۰ کیلوگرم پودر ماهی و میگو و همچنین ۳۰۰۰ کیلوگرم میگوی غیر قابل مصرف پس از بازرسی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی و با توجه به نتایج آزمایشگاهی و حکم مرجع قضایی معدوم شد.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت در امر صادرات تصریح کرد: رعایت ضوابط بهداشتی موجب بالا رفتن کیفیت صادرات می‌شود و در همین راستا با تلاش کارشناسان دامپزشکی و رعایت قوانین و مقررات قرنطینه‌ای بهداشتی بر صادرات بیش از ۷۱۳ تن انواع آبزیان تازه، ۱۰۸۵۶ کیلوگرم عسل و ۱۰۶۸۱۸ کیلوگرم ماهی مرکب به کشورهای حاشیه خلیج فارس نظارت بهداشتی دامپزشکی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز