خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تامین اجتماعی موظف به رسیدگی به درمان مناطق محروم است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۲۲

«امروز با تأمین اجتماعی پاکی مواجه هستیم. / اکنون در شرایط دشواری هستیم که بیش از گذشته نیاز به خدمت رسانی به مردم احساس می‌شود.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعمال تعرفه‌های تدریجی درمانی و تأمین نیروهای متخصص در مناطق محروم از برنامه‌های عمده سال ۹۳ سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان تامین اجتماعی، «علی ربیعی» با بیان اینکه امروز با تأمین اجتماعی پاکی مواجه هستیم، افزود: اکنون در شرایط دشواری هستیم که بیش از گذشته نیاز به خدمت رسانی به مردم احساس می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان شازند که مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، استاندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، ضمن عیادت از بیماران و گفت‌و‌گو با آن‌ها و کارکنان، از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفت.

هفت بسته سلامتی از ۱۵ اردیبهشت ماه اجرا می‌شود

همچنین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این بازدید، بیمارستان تأمین اجتماعی شازند را از بیمارستان‌های موفق سازمان ارزیابی کرد و گفت: با افتتاح این مرکز درمانی، امکان فعالیت پزشکان در این شهرستان فراهم شد.

«سیدتقی نوربخش» افزود: پروژه ساخت منازل مسکونی برای کارکنان و افزایش تعداد تخت‌های دیالیز از برنامه‌های تأمین اجتماعی برای بیمارستان شازند است.

وی ادامه داد: از ۱۵ اردیبهشت ماه در راستای تحقق برنامه‌های دولت «تدبیر وامید» در حوزه سلامت، هفت بسته سلامتی اجرا می‌شود و شاهد نقطه عطفی در حوزه سلامت خواهیم بود.

نوربخش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه اگر فردی به مرکز درمانی مراجعه کرد به جز رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد، ابراز امیدواری کرد، مجموعه تأمین اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشکلات درمانی کشور را رفع کند و برنامه‌های حوزه درمان و سلامت دولت «تدبیر و امید» محقق شود.

«قاسم عزیزی» نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی شازند را نسبت به سال‌های قبل، غیرقابل مقایسه و مطلوب دانست و گفت: اما همچنان نیاز به تجهیز بیمارستان احساس می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز