خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

واریز ۳۰۰ هزار تومان به حساب ۴۵۰ هزار بازنشسته کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۶۴

صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون در هشت مرحله حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان از مطالبات بازنشستگان مشمول کشوری را پرداخت کرده و بر اساس آمارهای ارائه شده تاکنون معوقات نزدیک ۳۵۰ هزار نفر از بازنشستگان به طور کامل تسویه شده و در نهمین مرحله نیز مطالبات ۱۰۰ هزار نفر دیگر تسویه می‌شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز ۳۰۰ هزار تومان از مطالبات ۴۵۰ هزار بازنشسته کشوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، «ایراندخت عطاریان» گفت: صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون در هشت مرحله حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان از مطالبات بازنشستگان مشمول کشوری را پرداخت کرده، و بر اساس آمارهای ارائه شده تاکنون معوقات نزدیک ۳۵۰ هزار نفر از بازنشستگان به طور کامل تسویه شده و در نهمین مرحله نیز مطالبات ۱۰۰ هزار نفر دیگر تسویه می‌شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در انجام تعهداتش و تکالیفی که مجلس شورای اسلامی بر عهده این صندوق گذاشته به رغم شرایط نامناسب اقتصادی و رکود تورمی در جامعه در یک زمانبندی تعیین شده توانسته به خوبی این وظیفه قانونی را اجرا کند و به طور قطع تا پایان سال ۱۳۹۳ باقیمانده مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

عطاریان با اشاره به تدوین برنامه‌های حمایتی در حوزه‌های درمانی و ارائه تسهیلات رفاهی به بازنشستگان را از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: امسال میزان تسهیلات و خدمات رفاهی برای بازنشستگان کشوری ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز