خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

اقامت بیش از ۴ میلیون نفر مسافرو گردشگر درمازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۸۶

همه نشانه ها و بررسی موید این است که همه کمیته ها به نحو احسن انجام وظیفه می کنند / اینکه ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۴۵ نفر شب اقامت تا به دیروز ثبت شد

معاون سیاسی وامنیتی استانداری مازندران گفت: همه نشانه ها و بررسی موید این است که همه کمیته ها به نحو احسن انجام وظیفه می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علیرضا یونسی با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران، مجموعه بررسی ها را مطلوب دانست و اظهار داشت: ستاد در مرکز استان و شهرستان به نحو مطلوب انجام وظیفه می کنند و مهمانان نوروزی هم از روند موضوع راضی هستند.

وی با بیان اینکه ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۴۵ نفر شب اقامت تا به دیروز ثبت شد ادامه داد: نظارت در حوزه های نظافت و بهداشت محیط، مناطق گردشگر، اسکان، امنیت، فعالیت فرهنگی و تغذیه و غیره در مقایسه با سال گذشته اوضاع مساعد تر شده است و همین امر باعثافزایش مسافران نوروزی شد.

معاون سیاسی استانداری مازندران به فعالیت حوزه اوقاف اشاره کرد و افزود: فعالیت های فرهنگی با ساماندهی زیارت گاهها و اجرای طرح آرامش بهاری رنگ و بوی بهتری به خود گرفت.

یونسی به حادثه تلخ نوشهر اشاره کرد و گفت: مشکل خانوادگی در روستای دزدک نوشهرتا این ساعت ۴ کشته داشته است.

وی ادامه داد: در ویلایی در محدوده نوشهر اختلاف خانوادگی باعثشد یکی از اعضا با حس انتقام جویی در ورودی ساختمان ویلا را از پشت با زنجیر و قفل کتابی ببندد و با ریختن بنزین خانه را به آتش بکشد.

گفتنی است حدود ده نفر در ویلا سکونت داشتند که تا به این ساعت ۴ فوتی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز