خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران:

آمادگی ۲۲۵اکیپ شرکت توزیع برق مازندران به شهروندان مازندرانی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۳۰

در راستای خدمت رسانی در ایام نوروز با راه اندازی کشیک ستادی و عملیاتی در مناطق تحت پوشش که در ۱۳امور استان از گلوگاه تا آمل و مناطق روستائی و دوردست مستقر هستند خدمات مربوطه را ارائه می نماید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مناطق تحت پوشش این شرکت در ۵۰ نقطه شامل ۲۲۵اکیپ آماده خدمت رسانی در ایام نوروز هستند.

به گزارش ایلنا، منوچهر جعفری اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن عید نوروز و ورود مسافرین از اقصی نقاط کشور به استان مازندران شرکت توزیع برق مازندران آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

وی افزود: این شرکت با برنامه ریزی به موقع و تجهیز نمودن اکیپ های عملیاتی، آمادگی دارد در کوتاهترین زمان ممکن خاموشی های موجود را رفع نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان داشت: در راستای خدمت رسانی در ایام نوروز با راه اندازی کشیک ستادی و عملیاتی در مناطق تحت پوشش که در ۱۳امور استان از گلوگاه تا آمل و مناطق روستائی و دوردست مستقر هستند خدمات مربوطه را ارائه می نماید.

جعفری در ادامه یادآور شد: در ۵۰نقطه از استان ۲۲۵ اکیپ در زمینه رفع خاموشی، برق دار نمودن و روشنائی معابر و رفع حریم های خطرناک آماده خدمت رسانی می باشد.

به گفته وی در ایام تعطیلات نوروز کلیه خاموشی ها از طریق مرکز دیسپاچینگ به صورت مداوم پایش و کنترل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درپایان تصریح کرد: مرکز فوریت های برق استان با شماره ۱۲۱ آماده پاسخگوئی به مشترکین عزیز در زمینه رفع قطعی های احتمالی می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز