خبرگزاری کار ایران

دو روز پر حادثه در فعالیت آتش نشانان تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۳۷

در این حوادثده نفر از شهروندان تبریز مصدوم شده و متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

ایلنا: رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت مقررات ایمنی، ده نفر از شهروندان مصدوم شده و متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا کرمانی‌نژاد با اشاره به جزئیات این حوادثافزود: در ساعت ۴۵:۱۱ مورخه هشتم اسفندماه حادثه تصادف خودرو در جاده سنتو به ستاد عملیاتی سازمان اطلاع داده شد. بلافاصله گروه نجات از ایستگاه شماره ۱۶ اعزام و با رسیدن به محل مشاهده شد در اثر تصادف سه نفر مصدوم گردیده است که آتش نشانان نسبت به اعزام مصدومین به مراکز درمانی وایمن سازی محیط اقدامات لازم را انجام دادند.
وی ادامه داد: در ساعت ۵۶:۱۴ حادثه در اتوبان شهید کسائی به طرف وادی رحمت به ستاد اطلاع داده شد که بلافاصله گروه نجات از ایستگاه شماره ۱۴ اعزام و با رسیدن به محل مشاهده گردید یک نفر به چاه سقوط کرده و متاسفانه در اثر حادثه جان خود را از دست داده است. گروه نجات فرد متوفی را از چاه بیرون آورده و جهت اقدامات بعدی به عوامل نیروی انتظامی تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز افزود: درساعت ۴۱:۱۶ حادثه تصادف خودرو در فلکه خلبان به طرف فرودگاه به ستاد اطلاع داده شد که بلافاصله گروه نجات از ایستگاه شماره ۱۶ به محل اعزام وبا رسیدن به محل مشاهد گردید دراثر تصادف چهار نفر مصدوم شده است. بلافاصله نیروهای آتش نشانی نسبت به اعزام مصدومین به مراکز درمانی و ایمن سازی محیط اقدامات لازم را انجام دادند.
کرمانی‌نژاد گفت: راس ساعت ۹ نهم اسفندماه حادثه تصادف خودرو در جاده سنتو روبروی پمپ بنزین به ستاد اطلاع داده شد که بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره دو به محل اعزام و مشاهده شد دراثر شدت حادثه سه نفر مصدوم شده است؛ که آتش نشانان نسبت به اعزام مصدومین به مراکزدرمانی وایمن سازی محیط اقدامات لازم را انجام دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز