خبرگزاری کار ایران

کولیوند خبر داد:

تخلیه ٢ روستا در کهگیلویه و بویراحمد و ۱ روستا در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۵۷

رییس جمعیت هلال احمر گفت: ٢ روستا در کهگیلویه و بویراحمد که تحت مخاطره جدی سیل قرار گرفته بودند با همکاری فرمانداری استان، سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر تخلیه شدند، یک روستا هم در استان لرستان در شهرستان کوهدشت تخلیه شد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی نسبت به بارش ها در ایام نوروز و اعلام وضعیت قرمز در پنج استان کشور، تاکنون جمعیت هلال احمر در این استان ها به ۶٢٠ نفر خدمت رسانی کرده است، ١٣٠ نفر را به مناطق امن منتقل و ١٢٠ نفر را اسکان اضطراری داده است. همچنین ٧٣ مورد تخلیه آب منازلی را که دچار آبگرفتگی شده بودند، انجام داده است.

وی اظهار داشت: ٢ روستا در کهگیلویه و بویراحمد که تحت مخاطره جدی سیل قرار گرفته بودند با همکاری فرمانداری استان، سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر تخلیه شدند، یک روستا هم در استان لرستان در شهرستان کوهدشت تخلیه شد چون بیم آن می رفت که ممکن بود با مشکل مواجه شود، عملیات امداد و نجات ما همچنان ادامه دارد و خدمت رسانی با تمام قوت انجام می شود.

کولیوند با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر کارهای زیادی را در این ایام آن انجام می دهد گفت: بیشترین خدمت رسانی ما در جاده‌ها انجام شد، انتقال مصدومان به مراکز درمانی با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش و پزشکی و جمعیت هلال احمر حدود ۴ درصد افزایش داشته است، ٣ هزار و ٣٧٨ نفر در این ایام از خدمات جاده ای استفاده کردند.

به گفته رییس جمعیت هلال احمر توان امدادی این نهاد امسال نسبت به سال گذشته ٢ برابر شده است، بیش از چهار هزار پست، پایگاه و شعبه آماده خدمت رسانی هستند و حدود ١٣٠ هزار نفر در این خدمت رسانی شرکت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز