خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

رییس جمهور وارد فرودگاه مهرآباد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۱

رییس جمهور مورد استقبال رسمی اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس‌جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت و علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل قرار گرفت.

رییس‌جمهور پس از انجام سفری سه روزه و سخنرانی در چهل و چهارمین مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر حسن روحانی دقایقی پیش پس از حضور در چهل و چهارمین مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس‌جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت و علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل قرار گرفت.

از جمله اعضای هیات دولت که در مراسم استقبال از رییس جمهور حضور دارند اسحاق جهانگیری، علی اصغر فانی، طیب نیا، گودرزی و سورنا می‌باشند.

رییس جمهوری در این سفر علاوه بر سخنرانی در افتتاحیه این اجلاس دیدارهایی با دیدیه بورکهالتر رییس جمهوری سوییس، الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان، خوزه مانوئل بارسو رییس کمیسیون اروپا، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، مارک روته نخست وزیر هلند و کلاوس شوآب دبیر کل مجمع جهانی اقتصاد داشت.

هم چنین شرکت در جلسه مدیران عامل شرکت های نفت و گاز، دیدار با اصحاب رسانه، گفت و گوی تلویزیونی با یورونیوز، دیدار با مدیران صنایع و شرکت های بزرگ صنعتی و اقتصادی اروپایی و مصاحبه با تلویزیون سراسری سوییس از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر دو روزه به داووس بود.

روحانی را در این سفر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز