خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پاک؛

همایش پیاده روی سالمندان در کاشان برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۳

همزمان با هفته پاک صبح روز جمعه به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و همکاری اداره حفاظت محیط زیست، جمعیت کویر سبز، اداره بازیافت شهرداری، کانون بازنشستگان فرهنگیان، نیروهای مسلح، هیئت کوهنوردی و معاونت دانشگاه علوم پزشکی کاشان همایش پیاده روی سالمندان در کاشان برگزارشد.

ایلنا: همزمان با هفته پاک صبح روز جمعه به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و همکاری اداره حفاظت محیط زیست، جمعیت کویر سبز کاشان، اداره بازیافت شهرداری، کانون بازنشستگان فرهنگیان، نیروهای مسلح، هیئت کوهنوردی و معاونت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، همایش پیاده روی سالمندان در کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " در کاشان در این مراسم رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان ضمن تاکید بر رعایت مسائل زیست محیطی به معضلات موجود در زمینه آلایندهای زیست محیطی شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: زمانی می توانیم توسعه پایدار داشته باشیم که در کنار فعالیت اقتصادی زمین پاک، هوای پاک، رفاه اجتماعی و رعایت زیست محیطی داشته باشیم

" محمود قهرمانی " با تاکید براینکه باید در منایع آبی به دلیل بحران آب در دشت کاشان صرفه جویی داشته باشیم. گفت: زمانی می توانیم امانت دار خوبی باشیم که از منابع موجود خدادادی که متعلق به آیندگان است به درستی نگه داری کنیم.

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان نیز در ادامه ضمن انتقاد از کانونهای بازنشستگان شهرستان کاشان نسبت به عدم اطلاع رسانی بازنشستگان تحت پوشش جهت حضور در همایش پیاده روی سالمندان شهرستان کاشان به مناسیت هفته هوای پاک گفت: عدم اطلاع رسانی موجب حضور کمرنگ سالمندان در این همایش شد.

" خسرو اعتماد " با انتقاد از اینکه چرا شهرستان کاشان که دارای قدمت ۷ هزارساله و یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی استان اصفهان است، مورد کم لطفی واقع می شود، گفت: شهرستان کاشان از هر نظر شایستگی استان شدن را دارد وهمه باید از این حق قانونی دفاع کنند.

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان در ادامه به بحران آب در دشت کاشان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یک قطره آب می تواند جان انسانی را نجات دهد؛ باید بهترین روش را جهت صرفه جویی در مصرف کردن آب داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه برای صرفه جویی در مصرف آب شرب کاشان باید به جای استفاده از آب چاهها از آب استحصال شده تصفیه خانه فاضلاب شهری کاشان در فضاهای سبز این شهر استفاده گردد. گفت: این اقدام باعثخواهد شدمنایع آبی چاه های شهر کاشان ذخیره گردد.

شایان ذکراست در پایان همایش پیاده روی سالمندان که از میدان جهاد تا محل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزارشد، علیرغم اینکه عنوان شده بود که فقط سالمندان می توانند با شرکت در این همایش به قید قرعه جوایزی را دریافت کنند متاسفانه به ده نفر از افراد غیر سالمند این جوایز داده شد که این اقدام مورد انتقاد سالمندان در این همایش قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز