خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورا خبر داد:

بررسی گزارش فعالیت‌های شهرداری در حوزه حمل‌ونقل عمومی در جلسه فردای شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۸۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش و مستندات مربوط به فعالیت‌‌های انجام‌شده مدیریت شهری پایتخت در سال ۱۴۰۲ در حوزه حمل‌ونقل عمومی در جلسه فردای صحن شورا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و پنجاه و دومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ گفت: در ابتدای جلسه، احمد صادقی، عضو شورا در خصوص محلات و پروژه‌های منطقه ۴ شهرداری تهران ارائه گزارش خواهند داشت.

وی افزود: در جلسه فردا طرح اصلاح ماده ۶ مصوبه عوارض ساختمانی ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری و بهای خـدمات حوزه شهرسازی شهرداری تهران و ارزش معاملاتی موضوع تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: لایحه تعیین اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات در سطح شهر تهران در سال ۱۴۰۲ تعیین نیز توسط اعضای شورا تعیین تکلیف خواهد شد.

نادعلی خاطرنشان کرد: حسابرس رسمی شورا از شرکت راه‌‌آهن شهری تهران و حومه مترو و همچنین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ ارائه گزارش خواهد داشت.

سخنگوی شورا در پایان گفت: در این جلسه تعداد ۹ پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز