خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد:

تاکید بر لزوم حل مشکلات موزه هنرهای معاصر توسط شهرداری تهران/ مرمت خانه‌موزه باغچه‌بان در دستور کار مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۳۴۳

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید چهارشنبه‌های فرهنگی منطقه ۶ تهران بر لزوم حل مشکلات موزه هنرهای معاصر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  علیرضا نادعلی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دوازدهمین برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی در منطقه ۶ پایتخت سپس ضمن بازدید از فرهنگستان هنر و بخش‌های نمایشگاهی این فرهنگستان اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار معلمان هنر شهر تهران در این فرهنگستان برگزار شد که اتفاق بسیار خوبی بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد گذر هنر گفت: این گذر قرار است در منطقه ۶ شهر تهران ایجاد شود و در تلاش هستیم این موضوع هرچه سریع‌تر و در طول ماه‌های آینده افتتاح شود.

در ادامه نادعلی ضمن  بازدید از روند ساخت همراه سرای‌پناه در منطقه ۶ تهران گفت: مجموعه همراه‌سرای پناه با سرعت در حال تکمیل است و با توجه به وجود چند بیمارستان در منطقه ۶ تهران،  تکمیل این پروژه می‌تواند کمک خوبی به این منطقه باشد.

وی افزود: با وجود برخی بیمارستان‌ها در منطقه ۶ بسیاری از هموطنانمان به شهر تهران مراجعه می کنند که همراهان این بیماران نیازمند اسکان هستند که ساخت همراه‌سراها می تواند برای اسکان همراهان بیماران کمک شایانی باشد.

نادعلی ادامه داد: همراه‌سرای پناه چهار طبقه است و ظرفیت اسکان ۱۱۰ نفر را دارد و با تجهیزات کامل افتتاح خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه  از موزه هنرهای معاصر و از مدرسه استثنایی باغچه‌بان بازدید کرد و ادامه داد: با توجه به جلسه مشترک با مدیران موزه هنرهای معاصر داشتیم، بنا بر این شد مشکلات موزه هنرهای معاصر توسط شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران پیگیری شود.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود در موزه هنرهای معاصر بحث پارکینگ بود که مقرر شد این موضوع پیگیری و حل شود؛ همچنین خانه موزه باغچه‌بان مرمت و بازسازی خواهد و این موضوع را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز