خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد:

ثبت بیش از ۷۷ میلیون تردد در جاده‌های کشور در ۳ روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۱۳

رئیس پلیس راهور فراجا از ثبت بیش از ۷۷ میلیون تردد در سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور، سردار سید کمال هادیان‌فر ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی دسترسی به حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان این که پیش‌بینی‌های لازم برای مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) صورت گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده است، اظهار داشت: برآوردها از این حکایت دارد که بیش از یک و نیم میلیون زائر به حرم مطهر بیایند و به نظر می‌رسد بیش از ۸۰۰ هزار نفر از استان تهران و حومه و بیش از ۷۰۰ هزار نفر نیز از سایر نقاط کشور خودشان را به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خواهند رساند. 

وی با اشاره به آمار ترددهای جاده‌ای در تعطیلات نیمه خرداد گفت: از دهم خرداد تا شب گذشته در مجموع بیش از ۷۷ میلیون تردد را در جاده‌های کشور ثبت کردیم که استان‌های مرکزی کشور و همچنین استان‌های زیارتی، سیاحتی و همچنین شهر تهران بیشترین میزان تردد را داشته‌اند. 

هادیان‌فر اضافه کرد: از شب گذشته حرکت زائرین از استان‌های دور دست به سمت تهران آغاز شده است و اکنون نیز شاهد افزایش ترددها به سمت حرم مطهر حضرت امام (ره) هستیم.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نیز توضیح داد: از ساعت ۲۳ امشب (۱۳ خرداد)  محدودیت‌ها در اطراف حرم مطهر جدی‌تر می‌شود، بخصوص از محور جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ تردد تمام وسایل نقلیه سبک و سنگین تا پایان مراسم به طرف حرم مطهر ممنوع خواهد شد. 

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: برای ترددهای بین استانی و بین شهری امروز و فردا اعمال محدودیتی به استثنای دور حرم مطهر نخواهیم داشت. براساس تجاربه به دست آمده از سنوات گذشته، سعی کرده‌ایم که کمترین اعمال محدودیت‌ها را داشته باشیم تا مردم اذیت نشوند. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در محورهای مواصلاتی استان‌های گیلان و مازندران هیچ محدودیتی نداریم و به صورت دوطرفه ترددها جاری و ساری خواهد بود تا عزیزانی که از این دو استان به سمت حرم مطهر می‌آیند، دچار مشکل نشوند. 

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در اطراف حرم مطهر روگذر‌ها را مسدود کرده‌ایم تا زائرانی که پیاده هستند، دچار تصادف نشوند.

وی به رانندگان اتوبوس توصیه کرد: پیشنهاد می‌کنیم رانندگان اتوبوسی که در حال تردد و جابه‌جایی زائرین هستند، حتما استراحت کافی را داشته باشند.

هادیان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم از روز دوشنبه مسیرهای برگشت‌ شلوغ و ترددها شدت خواهد گرفت و با موج ترافیک روبه‌رو خواهیم بود، در خصوص تمیهدات لازم در این ایام تصمیم‌گیری و متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز