خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

تقاطع "سپاه" نهایتاً تیر ماه افتتاح می‌شود / سقوط جرثقیل ۲ هفته تاخیر ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۸۳۳

شهردار کرمانشاه از افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه نهایتاً در تیرماه امسال خبر داد و افزود: به علت سقوط جرثقیل در محل اجرای پروژه، دو هفته در کار تأخیر ایجاد شد و این پروژه نهایتاً تیرماه امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نادر نوروزی  با بیان اینکه ساخت تقاطع روگذر سپاه با سرعت حداکثری در حال انجام است، گفت: متاسفانه حین اجرای پروژه، سقوط یک دستگاه جرثقیل، دو هفته اجرای کار را به تأخیر انداخت.

وی افزود: طبق قرار قبلی این پروژه باید تا پایان خردادماه به بهره برداری برسد که تمام تلاشمان این است که با سرعت بیشتر در کار، این تاخیر را جبران کرده و پروژه را سر موعد تحویل دهیم.

نوروزی گفت: طبق صحبت هایی که با مسئولین قرارگاه خاتم (ص) که پیمانکار پروژه هستند صورت گرفته، این مجموعه با تمام توان پای کار است که پروژه به موقع تحویل شود، بنابراین هر دو لاین پروژه تا آخر خردادماه و یا نهایتاً با چند روز تاخیر در تیرماه امسال افتتاح می شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه سه سال متوقف بود گفت: آذرماه سال گذشته این پروژه را با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی مجدداً فعال کردیم و تا پایان خرداد ماه یا اوایل تیرماه نیز آن را افتتاح می کنیم.

وی یادآور شد: اجرای ۸۵ درصد ساخت این تقاطع ظرف ۱۸۰ روز رکورد خوبی محسوب می شود و تلاش داریم این سرعت در اجرای دیگر پروژه های شهری هم اعمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز