خبرگزاری کار ایران

از سوی نمایندگی وزارت امورخاجه استان شکل گرفت؛

برگزاری نشست مشترک استاندار با سفرای قزوینی مأمور در خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۵۴

استاندار قزوین به همراه مدیران اقتصادی استان با جمعی از سفرای قزوینی الاصل مامور در خارج از کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، با هماهنگی صورت گرفته از سوی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، اولین نشست مشترک استاندار، مدیران اقتصادی دولتی و بخش خصوصی استان با سفرای قزوینی الاصل برگزار شد. 

در این نشست که روز گذشته برگزار شد محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، علی رحمانی معاون اقتصادی، مهدی رجحانی معاون عمرانی، حسین عمیدی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان به همراه مدیران ارشد دستگاه‌های اقتصادی استان و مدیران اتاق بازرگانی قزوین با  ۵ تن از سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این نشست علیرضا صانعی سفیر ایران در بلاروس، حسن عسگری سفیر ایران در سنگال، سید حسین صمیمی فرد کاردار ایران در فرانسه، ابوالفضل محمدعلیخانی سرکنسول کشورمان در بمبئی هند و حسن درویشوند سرکنسول ایران در کویته پاکستان که اصالت قزوینی دارند با استاندار و مسئولان استان دیدار کرده و درخصوص ظرفیت سازی در زمینه صادرات، جذب سرمایه گذار خارجی، توسعه گردشگری و انتقال تکنولوژی به استان  گفت و گو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز