خبرگزاری کار ایران

انتخابی تیم ملی؛

نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری در قزوین مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۹۲

مسابقات دوچرخه‌سواری انتخابی تیم ملی (جایزه بزرگ بایک سنتر) در قزوین روز جمعه در حالی پایان یافت که نفرات برتر رده های جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان این رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این رقابت ها ۱۰۰ دوچرخه سوار از ۱۸ استان با هم رقابت کردند.

رقابت های جوانان و پیشکسوتان به صورت همزمان با هم برگزار شد که در بخش جوانان پوریا یعقوبی از البرز اول شد، دانیال فرزانه از لرستان به مقام دوم رسید و محمدعدنان شاهباز از قزوین سوم در جایگاه سوم ایستاد.

در رده بزرگسالان این رقابت ها نیز حسین عسگری از تهران به نشان طلا دست یافت و محمد رشیدی از البرز و بهنام آرین از همدان به عناوین دوم و سوم رسیدند.

در رده سنی امید این دوره از رقابت ها مهدی آقاکاشی از قزوین عنوان نخست را کسب کرد، علی لبیب از تبریز نشان نقره را به گردن آویخت و امیرحسین فهیم از قزوین به مقام سوم بسنده کرد.

رقابت های رده سنی پیشکسوتان نیز با قهرمانی امیر عراقی از البرز با پایان رسید و بهروز قاسمیان از گلستان و مرتضی بهرامدخت از کیش در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

این دوره از مسابقات در مسیر ۶۰ کیلومتری و از ابتدای میدان جانبازان تا میدان اول کوثر بصورت رفت و برگشت متوالی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز