خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار هرمزگان و رئیس سازمان نوسازی مدارس؛

تفاهم‌نامه تکمیل، توسعه و تجهیز ۱۴۰۹ کلاس درس در هرمزگان امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۴۴

طی تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین استانداری هرمزگان و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، ۱۴۰۹ کلاس درس در هرمزگان ظرف مدت دو سال احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه همکاری استانداری هرمزگان در احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز ۱۴۰۹ کلاس درس در سطح این استان با حضور مهدی دوستی، استاندار هرمزگان و حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس امضا شد.

براساس این تفاهم‌نامه که درمحل دفتر ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شد، احداث، تکمیل و تجهیز ۹۹۹ کلاس درس در قالب ۲۲۴ پروژه آموزشی و توسعه ۴۵۰ کلاس درس سطح استان هرمزگان  ظرف مدت دو سال انجام می‌شود.

اعتبار لازم برای اجرای این تفاهم‌نامه علاوه بر ردیف‌های اعتبارات نوسازی مدارس، با مشارکت ۵۰ درصدی استانداری از محل مسئولیت اجتماعی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی فعال استان تامین می‌شود.

مهدی باوقار زعیمی، سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان در حاشیه مراسم امضای این تفاهم‌نامه که مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در آن حضور داشت، اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس و شهرستان‌های میناب و قشم بسیار کم است و این تفاهم‌نامه در راستای عدالت آموزشی، محرومیت‌زدایی و توزیع مناسب جغرافیایی مدارس در استان هرمزگان منعقد شده است.

سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به به جمع‌آوری کلاس‌های کانکسی در مدارس دایر و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان با اجرای این تفاهم‌نامه، خاطرنشان کرد: احداث، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه کلاس در مدارس نیازمند و تجهیز مدارس در مناطق محروم از اهم موارد دیده‌شده در این تفاهم‌نامه است که مورد تاکید ویژه استاندار  و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز