خبرگزاری کار ایران

اشتباهات عجیب در روز دوم مسابقات کشتی جام تختی/تکرار مسابقه و مبارزه با ۱۲ کیلو اضافه وزن

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۳۵

روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات جام تختی در ارومیه در حالی با استقبال پرشور هواداران این رشته ورزشی آغاز شد که حاشیه های را به همراه داشت.

به گزارش ایلنا،روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان تختی در حالی با استقبال تماشاگران علاقمند به این رشته ورزشی آغاز شده که حاشیه های زیادی به همراه داشت.

در جریان رقابت های مقدماتی وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در ارومیه، حسن عباسپور در وزن ۷۴ کیلوگرم باید برابر مصطفی سلمان از عراق به میدان می رفت اما در شرایطی که تا پایان ۳ دقیقه نخست مبارزه ۳ بر یک از حریف خود عقب بود، داوران متوجه شدند عراقی ها به جای کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم خود، کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرمشان را به میدان فرستاده‌اند.

پس از این اتفاق مبارزه بار دیگر میان عباسپور و کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم عراق برگزار شد که این بار عباسپور با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

همچنین،در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امین طاهری در مبارزه نخست در شرایطی که با نتیجه ۹ بر صفر از مرتضی جان محمدی پیش بود، ضربه فنی شد.

طاهری پس از این شکست شدیدا نسبت به عملکرد داوران معترض بود  و پس از ترک سالن بار دیگر به کنار تشک بازگشت و قصد اعتراض داشت که این‌بار با حضور پژمان درستکار سرمربی تیم ملی به سالن گرم بازگشت. با صحبت های که مابین علیرضا رضایی،پژمان درستکار و دبیر فدراسیون کشتی  با رییس کمیته داوران انجام شد و در نهایت با تایید هیات ژوری مبنی بر اشتباه محرز تیم داوری، گوینده سالن اعلام کرد این مبارزه یک بار دیگر تکرار خواهد شد.

اعلام این رای، موجب اعتراض فردین معصومی پدر  امیررضا معصومی کشتی کیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم در  این مسابقات  شد و دقایقی جو  سالن با اعتراض تماشاگران متشنج شد.

 امیررضامعصومی حریف امین طاهری در این مسابقات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز