خبرگزاری کار ایران

در شیراز رخ داد؛

یک فوتی در تصادف شدید خودرو در بلوار شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۳۲

تصادف شدید خودرو سواری در بلوار شهید رجایی شیراز منجر به فوت راننده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز, در تاریخ ۵ خرداد ماه ساعت ۳:۳۰ ، طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴ فرهنگ شهر با ۲ دستگاه امدادی و اطفایی را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در بلوار شهید رجایی اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری به علت نامعلوم پس از انحراف، از مسیر اصلی خارج و به حاشیه بلوار برخورد میکند و واژگون می شود.

بر اثر این حادثه راننده خودروی سواری در داخل خودرو محبوس شده بود. که آتش نشانان پس از ارزیابی محل با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و تثبیت کننده وی را از خودرو خارج نمودند. متاسفانه در این حادثه راننده خودروی سواری که یک خانم حدودا ۲۵ ساله بود فوت شده بود که آتش نشان ها فرد را تحویل نیروهای اورژانس دادند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، انتقال خودرو از محل نا ایمن مسیر به حاشیه امن جاده ،قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار هشدار دهنده وپاکسازی محل، از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز