خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان:

پنج هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در راه‌های قزوین کنترل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۱۷

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 219 خودروی ناوگان حمل و نقل در این استان، در قالب طرح گشت‌های کنترل دروازه‌ای مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، علیرضا معیری‌پور گفت: کنترل و نظارت بر نحوه عملکرد ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در قالب همکاری‌های مشترک با پلیس راه، به صورت مستمر در گلوگاه‌های جاده‌ها و محورهای پرتردد و در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: در قالب گشت‌های نظارت و بازرسی علاوه بر کنترل الزامات ایمنی از جمله معاینه فنی، تجهیزات ایمنی، کارت هوشمند ناوگان و راننده مواردی چون اسناد حمل، مندرجات صورت وضعیت و بارنامه با حضور کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و پلیس راه به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حمل بار با بارنامه علاوه بر حصول آمار دقیق حمل و نقل کالا به مناطق مختلف موجب افزایش درآمد و تقسیم عادلانه بار بین ذی نفعان می‌شود، گفت: حمل کالا با بارنامه و همچنین جابجایی مسافر با صورت وضعیت الزامی بوده و متخلفان در این زمینه جهت برخورد قانونی به کمیسیون های حمل و نقل معرفی می شوند.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین گشت‌های انجام شده در شهرستان آبیک، بوئین زهرا و البرز بوده است، افزود: تنها در حوزه مسافر 191 گشت بازرسی و کنترل ناوگان مسافر در ماه‌های فروردین و اردیبهشت انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز