خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه (س):

۱۰هزار مورد جهیزیه به دختران تحت حمایت کمیته امداد اهداء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵

در تلاش هستیم امسال، مبلغ سرانه پرداختی جهیزیه دختران تحت حمایت تا سقف ۲میلیون تومان افزایش پیدا کند.

ایلنا: معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه (س)، این نهاد درهفته اول ذی الحجه ۱۰هزار مورد جهیزیه با مشارکت خیرین، درآمد‌های مردمی و اعتبارات دولتی به دختران تحت پوشش اهداء می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ معاون حمایت وسلامت خانواده این نهاد گفت: کمیته امداد در تسهیل و ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه وآسان برای جوانان در شرف ازدواج و زنان سرپرست خانوارهمیشه پیش قدم بوده و برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

ذوالفقاری افزود: در تلاش هستیم امسال، مبلغ سرانه پرداختی جهیزیه دختران تحت حمایت تا سقف ۲میلیون تومان افزایش پیدا کند.

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده و وسیله‌ای برای سامان دادن و ثبات زندگی جوانان است کمیته امداد حدود ۲۰سال است که در امر ازدواج و تهیه جهیزیه برای نوعروسان و تازه دامادهای تحت حمایت در سطح وسیعی کمک کرده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیبهای فردی، اجتماعی از قبیل: طلاق، اعتیاد و بزهکاری یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است، خاطرنشان کرد: تامین بسترهای توانمندی و خوداتکایی در سایه آرامش، آسایش و سلامت کانون خانواده، حفظ و تقویت حمایتی به منظورخروج زوج‌های جوان از پوشش خدمات مستمراز دیگر اهدافی است که این نهاد هرساله در اولویت کار خود قرار می‌دهد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) گفت: امداد برای آینده نیز برنامه‌های مختلفی از جمله، افزایش بهره وری از منابع مالی از طریق برنامه ریزی جهت توزیع اقلام سبد جهیزیه، پیگیری و توسعه رویکرد مشاوره وآموزش ازدواج در راستای ازدواج آگاهانه و پایدار و همچنین تسهیل ازدواج دختران سن بالا از طریق اتخاذ رویکرد ویژه به مسائل آنان و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار را در دستور کار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز