خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۲۰

جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تاکید بر افزایش هماهنگی میان‌بخشی برای تسریع و رفع مسائل حوزه شهرسازی صبح روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری با محوریت گزارش بررسی وضعیت درآمدی سال۱۴۰۲،بررسی دستورالعمل های پیشنهادی مناسب‌سازی شهری برای افراد دارای معلولیت، جمع بندی موضوعات و اقدامات انجام شده درسال ۱۴۰۱ و بررسی برنامه‌های آتی معاونت شهرسازی و معماری با حضور حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مدیران کل ستادی و مدیران واحدهای تابعه برگزار شد.

دراین جلسه معاون شهرسازی و معماری بر افزایش هماهنگی  بیشتر میان بخشی در حوزه شهرسازی تاکید کرد و افزود: تلاش‌ها و اقدامات حوزه شهرسازی باید در این خصوص تسریع شود و به گونه‌ای عمل شود که جلسات کارشناسی برای رفع چالش و مشکلات  به صورت منظم در معاونت و  مناطق تشکیل و با احصاء مشکلات راهکارهای عملیاتی ارایه شود.

صارمی با اشاره براین نکته که بخشی از مشکلات مربوط به موضوع به روزرسانی زیر ساخت‌های نرم افزاری است گفت: لازم است با نگاه کارشناسی و جلسات هم اندیشی با حوزه‌های مربوطه موارد موجوددر کمترین زمان ممکن رفع شود تا با سیستمی کردن فرایندها مشکلات رفع شود.

وی تصریح کرد: تصمیمات خوبی برای گره گشایی و رفع مشکلات در حوزه شهرسازی در شهر گرفته شده البته این مهم نیازمند آن است که  تمامی ادارت کل و ستادی نقش خود در این بخش ایفا کنند.

در ادامه حاضران درجلسه مسایل  تخصصی حوزه‌های خود را مطرح کردند و موضوعات طرح شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت وازسوی معاون شهرسازی دستورات لازم در این خصوص صادر شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز