خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت و آموزش فراجا:

هم‌افزایی با نهادهای مردمی و دولتی عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۶۵

معاون تربیت و آموزش فراجا گفت: بخش مهمی از تعالی رفتار پلیس یعنی ارتباط موثر و سازنده پلیس با مردم، مردمی بودن و ایجاد اعتماد دوجانبه و محکم با مردم و به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه و هم‌افزایی با نهادهای مردمی و دولتی که عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری در جلسه قرارگاه نوروزی استان سمنان با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان در ماه مبارک رمضان گفت: بسیار خرسندم که توفیقی حاصل شد در شیفت دوم تعطیلات نوروزی در خدمت شما همکاران باشم و سلام فرمانده انتظامی کشور را به شما ابلاغ کنم. 

وی افزود: همه ما فرصت طلایی و ارزشمندی در زندگی خود یافتیم که لیاقت خدمت و سربازی در این نظام اسلامی با رهبری شایسته و فرزانه را داریم. 

جان‌نثاری با اشاره به کلام فرمانده کل انتظامی کشور که امروز مردم از ما مطالبه دارند، عنوان کرد: وظیفه همه ماست که در محل خدمت و حین ماموریت حضور موثر و تاثیرگذار داشته باشیم، چراکه رضایت خدا در گرو رضایت مردم است، اگر اقدامات ما در جامعه مثمر ثمر باشد و به نحو احسن اجرا شود علاوه بر مردم، خداوند متعال نیز از ما راضی خواهد بود.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: آنچه که باعث رضایت مردم می‌شود تلاش ما و به‌کارگیری توان و تجهیزات ما برای امنیت و آرامش مردم است، بنابراین باید همه ظرفیت‌ها و امکانات خود را به صورت جهادی پای کار بیاوریم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش تعالی رفتار در نشان دادن وجه مناسب پلیس گفت: بخش مهمی از تعالی رفتار پلیس یعنی ارتباط موثر و سازنده پلیس با مردم، مردمی بودن و ایجاد اعتماد دوجانبه و محکم با مردم و به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه و هم‌افزایی با نهادهای مردمی و دولتی که عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها خواهد بود.

جان‌نثاری درباره هدف برگزاری قرارگاه‌هایی نظیر قرارگاه نوروزی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین قرارگاهی این است که بدانیم چطور می‌توانیم در جامعه حضور موثر و تاثیرگذار داشته باشیم و با این حضور، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوریم. 

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی استان سمنان، عاقبت‌بخیری و سربلندی و موفقیت در اجرای وظایف و مسئولیت‌ها را برای کارکنان این مجموعه از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز