خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه فراجا به ایلنا خبر داد:

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۹۸

جانشین رئیس پلیس راه فراجا از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محدوده جنوب به شمال آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت جاده چالوس بیان کرد: تردد در جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز؛ ششم فروردین ماه در مسیر جنوب به شمال ممنوع است. 

جانشین رئیس پلیس راه فراجا در ادامه توضیح داد: محدودیت عبور وسایل حمل و نقل و بسته شدن آزادراه البرز در جهت کمک به تخلیه بار ترافیکی است. مسافران می‌توانند از سمت شمال به جنوب بازگشت داشته باشند اما تا اطلاع ثانوی امکان تردد از جنوب به شمال در این محور مواصلاتی وجود ندارد. 

سرهنگ محبی در ادامه بیان کرد: ترافیک در محور هراز نیز پرحجم است. بیشترین حجم ترافیکی امروز در محورهای شمالی، از شمال به جنوب است و دور اول مسافرت‌های نوروزی تمام شده و عده بسیاری از افراد در حال بازگشت از سفر هستند. آزادراه قزوین-رشت نیز ترافیک قبل توجهی دارد. 

جانشین رئیس پلیس راه فراجا با تاکید به اینکه رانندگان باید در شرایط سنگینی ترافیک باید به فاصله طولی وسیله نقلیه خود با خودروی جلویی دقت کنند، اظهار کرد: بارها تاکید شده اما باز هم از رانندگان می‌خواهیم قبل از حرکت کاملا استراحت کنند و در مسیرهای طولانی به ازای هر دوساعت رانندگی یک ربع استراحت داشته باشند.

او در آخر در مورد ریزش سنگ در جاده چالوس گفت: فعلا خداروشکر مورد جدیدی از وقوع ریزش سنگ در جاده چالوس گزارش نشده است، اما احتمال ریزش سنگ در این جاده همیشه وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز