خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی و درگیری در دولت‌آباد شهرری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۳۱۶

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده دولت‌آباد خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و دو خشاب به همراه 2 تیر جنگی کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسینعلی ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی یک فقره درگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده دولت‌آباد و مجروح کردن سه نفر از شهروندان موضوع سریعا در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تخصصی متهم در یکی از شهرستان‌های استان البرز شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم عوامل عملیات آن پلیس به موقعیت اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد. 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان این که متهم در ابتدا اتهامات خود را نپذیرفت، اما سرانجام با مستندات و ادله موجود و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه 2 خشاب و 2 تیر جنگی در مخفیگاه وی به بزه ارتکابی معترف شد، عنوان کرد: پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به مراجع قضایی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی در پایان با تاکید بر این که اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود، به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز