خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

عاملان ضرب و جرح شهروندان در شهر ری دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۰۱۸

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 5 عامل اصلی درگیری و ایجاد ضرب و جرح تعدادی از شهروندان در محله «صالحین» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسینعلی ابن علی» سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در محله «صالحین» بلافاصله ماموران کلانتری 131 شهرری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری 131 در محل مشاهده شد که 5 نفر با استفاده از سلاح سرد (قمه-چاقو) اقدام به درگیری و ضرب و جرح تعدادی از شهرودان نموده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

ابن علی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس هر 5 متهم که قصد فرار را داشتند در یک تعقیب و گریز دستگیر و تعداد 6 قبضه سلاح سرد (قمه-چاقو) از منازعان کشف شد، وی همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی لازم خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند، برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز