خبرگزاری کار ایران

عامل تیراندازی به سوی ماموران یگان امداد شیراز دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۵۹

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت ماموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود دستگیر و تحویل دادسرا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، سردار "رهام‌بخش حبیبی" افزود: در پی وقوع درگیری، شرارت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و گرم و همچنین تیراندازی به سمت ماموران یگان‌امداد توسط این فرد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از یک ماه کار فنی و تخصصی و اشرافیت بر موضوع، موفق شدند مخفیگاه این فرد شرور را در یکی از محله‌‎های شیراز شناسایی کنند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به مخفیگاه متهم اعزام که وی با مشاهده پلیس با یک دستگاه پراید اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو مذکور را متوقف کنند.

سردار حبیبی ادامه داد: متهم در لحظه دستگیری با سلاح سرد به سمت ماموران حمله‌ور شد که ماموران زبده با اقدامات فنی وی را دستگیر و سه تیغه سلاح سرد نیز از او کشف کردند.

وی افزود: در پرونده این فرد سابقه دار، شرارت، قدرت‌نمایی، اخلال در نظم و امنیت عمومی، مجروح کردن سه شهروند و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی دیده می‌شود.

وی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز