خبرگزاری کار ایران

مدیرکل رفاه وزارت آموزش‌وپرورش به ایلنا خبر داد:

پذیرش بالغ بر یک میلیون و ۴۱۱ هزار نفر در طرح اسکان فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۵۰

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در مورد آمار اسکان فرهنگیان در طرح نوروزی گفت: در مقایسه با پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱، آمار مسافران نوروزی ۴۵.۵ درصد، افزایش داشته است.

«سید سعید مقدم‌زاده» مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد جدیدترین آمار سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان توضیح داد: تا ساعت ۱۲ امروز؛ پنجم فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۹۶۰ هزار و ۱۶۱ نفر در قالب ۲۳۶ هزار و ۳۷۰ خانواده اسکان داده شده‌اند و به طور کلی یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۶۶۴ نفر تا امروز در طرح اسکان نوروزی پذیرش شده‌اند که این رقم روزانه افزایش خواهد داشت. 

به گفته مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این مدت، ۶ استان کشور دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران بوده‌اند که فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان به ترتیب دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی بوده‌اند.

او در مقایسه آمار اسکان سال جاری با مدت مشابه در سال قبل بیان کرد: در مقایسه با پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱، آمار مسافران نوروزی ۴۵.۵ درصد، میزان پایگاه‌ها ۱۶ درصد و تعداد کل مدارس اسکان ۲۹.۲۱ درصد رشد داشته است و درحال حاضر ۷۴۷ مرکز رفاهی، ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند و ۱۹ هزار و ۴۴۵ نفر به عنوان عوامل اجرایی میزبان مسافران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز