خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

خدمت‌رسانی به ۲۵۰ مدرسه مناطق محروم در کشور و زنده نگه داشتن مرام و رفتار شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۷۶

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور سال نو را در جمع جهادگران طرح شهید عجمیان سپری کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان؛ «حمید خان محمدی» معاون وزیر و رئیس این سازمان، که سال نو را در جمع جهادگران طرح شهید عجمیان سپری کرد، ضمن حضور در ویژه برنامه زنده تحویل سال نو سیمای استانی سیستان و بلوچستان «هامون» اظهار داشت: در عید نوروز در دویست و پنجاه نقطه از کشور، گروه‌های جهادی در قالب طرح شهید عجمیان به بهسازی و شاداب‌سازی محیط‌های آموزشی می‌پردازند. 

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان از نقاط مختلف کشور به استان‌های هدف هجرت کرده‌اند تا به مردم کمک کنند و این دقیقاً مکتب شهداست. 

خان محمدی با بیان اینکه مرام و رفتار شهدا خدمت‌رسانی به خلق خدا و انجام تکالیف در امور عام المنفعه بوده است، ادامه داد: در بازدیدی که از مدارس این طرح در استان سیستان و بلوچستان داشته‌ام پیشرفت کارها در زمان بسیار کوتاه، خیلی خوب بود و به واقع وقتی کار برای رضای خدا و با روحیه جهادی باشد خیلی سریع‌تر از پیش بینی‌ها انجام می‌شود. 

گفتنی است معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که جهت بازدید و حضور در بین گروه‌های جهادی حاضر در طرح شهید عجمیان و افتتاح چند پروژه عمرانی در آغاز سال جدید به استان سیستان و بلوچستان سفر نموده است، با حضور در مزار قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله شهید حاج قاسم میرحسینی در شهرستان زهک استان، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. 

برگزاری اعتکاف علمی برای دانش آموزان منطقه و بهسازی و شاداب‌سازی محیط‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی در عیدانه شهید عجمیان در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز