خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فراجا به ایلنا خبر داد:

جاده چالوس از ساعت ۲۱ امشب مسدود شد/ هم‌ وطنان فعلا سفر خود را به تعویق بیندازند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۱۰

رئیس پلیس راه فراجا گفت: جاده چالوس و آزاد راه تهران_شمال امشب از ساعت ۲۱ مسدود است. 

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه فراجا  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: جاده چالوس و آزاد راه تهران_شمال امشب از ساعت ۲۱ به دلیل تکرار چندین مرتبه ریزش سنگ، مسدود شده است. 

محبی در ادامه تصریح کرد: این حوادث خداراشکر تلفات جانی نداشته است، اما از آنجایی که شب گذشته در همین ساعات ریزش سنگ روی یک دستگاه پژو پارس موجب فوت سه نفر از هموطنان شد، در جهت ایمنی بیشتر این تصمیم گرفته شده است ضمن اینکه پیش بینی هواشناسی در رابطه با تداوم و شدت بارش‌ها در این محورهای مواصلاتی نیز وجود دارد. 

جانشین رئیس پلیس راه فراجا در ادامه گفت: محدودیت در این مسیر احتمالا تا فردا صبح (سوم فروردین ماه) و ایجاد ایمنی کامل برای مسافران ادامه خواهد داشت. 

سرهنگ محبی اظهار کرد: جاده چالوس باید کاملا پاکسازی شود و ما مطمئن شویم که خطری هم وطنان را تهدید نمی‌کند و بعد از حصول این شرایط، جاده باز خواهد شد. 

سرهنگ محبی تاکید کرد: با توجه به بارش باران و برف در محور مواصلاتی چالوس و آزادراه تهران_ شمال، از هم وطنان می‌خواهیم که فعلا سفر خود را آغاز نکنند و یا حداقل تا فردا سفر را به تعویق بیندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز