خبرگزاری کار ایران

خرید فلنج اسلیپون با توجه به مشخصات و زیر قیمت بازار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۴۸

خرید فلنج به خصوص خرید فلنج اسلیپون به دلیل هزینه کمتری که نسبت به سایر فلنج ها دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار فلنج خرید واشر و گسکت نیز برای آب بند کردن اتصالات بسیار ضروری است.

خرید فلنج اسلیپون به دلیل کاربردی که دارد پر تعداد است. از این دسته از فلنج ها معمولا به دلیل هزینه اولیه پایین تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، و بنابراین نزد مشتریان نیز محبوب تر هستند.

فلنج اسلیپون به فلنج هایی گفته می شود که به دلیل شکل ظاهری خود به عنوان فلنج تخت هم شناخته شده اند. این فلنج ها برای اتصال خط لوله، اتصالات و سایر تجهیزات کاربرد دارند و عموما از روش Fillet Welding برای جوشکاری آن استفاده می شود به دلیل اینکه قطر داخلی در فلنج اسلیپون، اندکی بیشتر از قطر خارجی لوله هم سایزش می باشد.

مشخصات اصلی فلنج اسلیپون

این فلنج برای هزینه کم متریالش و نصب آسانش شناخته شده است. یکی از مزایای فلنج اسلیپون این است که می‌توان آن را به عنوان لپ جوینت نیز استفاده کرد. این فلنج با قطرهای مختلف و با مدل‌های کم فشار مختلف موجود است. فلنج اسلیپون بر خلاف فلنج گلودار دارای گلویی که بر روی لوله قرار بگیرد نیست، بنابراین برای نصب آن نیاز به دو بار جوشکاری (در داخل و خارج) می‌باشد.

 

کاربرد فلنج اسلیپون

این نوع فلنج معمولاً برای مایعات با فشار کم که ریسک نشتی آن‌ها کم است استفاده می‌شود. فلنج اسلیپون معمولاً در خطوط آب سرد، خطوط آب اطفاء حریق، خطوط هوای فشرده با فشار کم و خطوط فرآوری برای موادی مانند بخار، نفت، گاز، میعانات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما همیشه به خاطر داشته باشید متریال‌هایی که در خطوط دارای فلنج اسلیپون توزیع می‌شوند فشار کمی دارند و شرایط کاری آن خطوط نیز سخت نیست.

مزایا و معایب استفاده از فلنج اسلیپون

همان‌طور که گفتیم خرید فلنج اسلیپون به دلیل کاربرد بسیار گسترده‌ این محصول است. این کاربرد وسیع ناشی از مزایای خارق‌العاده آن‌ها است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

  • هزینه‌های نصب آن کمتر است.
  • زمان کمتری صرف برش دقیق لوله می‌شود.
  • تراز آن‌ها آسان‌تر است.
  • جوش داخلی و خارجی فلنج
  • جلوگیری از نشت
  • سهولت در مونتاژ و نصب
  • اشغال حداقل فضای طولی
  • موجود بودن در طیف گسترده‌ای از قطرهای مختلف

خرید فلنج اسلیپون با توجه به مشخصات و زیر قیمت بازار

معایب بکارگیری فلنج اسلیپون

در هنگام خرید فلنج باید دقت داشته باشید که فلنج اسلیپون در کنار مزایای زیادی که ارائه می‌دهد معایبی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • برای کاربردهای فشار بالا توصیه نمی‌شود.
  • برای استفاده با میعات یا گازهای خطرناک توصیه نمی‌شود

موارد مورد نیاز به غیر از خرید فلنج

شما به غیر از خرید فلنج نیاز به خرید واشر و گسکت نیز دارید. گسکت یک درزگیر (درزبند) مکانیکی می باشد که به گونه ای طراحی شده تا در فضای خالی بین دو شیء (اتصالات فلنجی) که تحت فشار هوا یا آب هستند قرار گرفته تا از نشتی سیال از لایی که بین سطوح فلنج قرار می گیرد جلوگیری به عمل آید و به اصطلاح آب بندی گردد. گسکت ها به‌ طور معمول از برش موادی که به صورت ورق ها می باشند، تولید می ­شوند همچون گسکت های مقوایی، لاستیکی، سیلیکونی، فلزی، نمدی، فایبرگلاس و یا پلیمرهای پلاستیکی، گسکت ها در موارد خاص شامل مواد آزبستی نیز می باشد.

ویژگی های اصلی انواع گسکت چیست

به طور کلی هر گسکتی که خریداری می شود باید از چند ویژگی برخوردار باشد تا بتوان از آن به عنوان درزبند یا آب بند استفاده کرد. ویژگی هایی که هر گسکت باید داشته باشد عبارتند از:

 

  • گسکت ها در برابر مایعات و موادی که با آن­ها در تماس هستند، باید از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار باشند.
  • گسکتی که در صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد، باید در برابر موادی اسیدی و قلیایی و رطوبت محیط مقاوم باشد تا در اثر تماس با آن دچار خوردگی نشود.
  • موادی که برای ساخت گسکت ها استفاده می شود، باید از مقاومت بالایی در برابر دما و فشار وارده برخوردار باشند تا بتوانند عملکرد صحیحی داشته باشند.
  • گسکت­ها باید از قیمت معقول و منصفانه ای برخوردار باشند تا در صورت خرابی یا تعمیر هزینه های زیادی را برای صنعت مورد نظر در بر نداشته باشد.
  • واشر­ها یا گسکت هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید همیشه در دسترس باشند تا در صورتی خرابی و زمانی که نیاز به تعویض دارند، به راحتی بتوان در بازار آنها را پیدا کرد.
  • گسکت ها باید در برابر تغییراتی که در اثر فشار، دمای زیاد و ارتعاشات وارد می شود، از استحکام کافی برخوردار باشند و در هر صنعت به گونه ای انتخاب شوند که تحمل دما و فشار آن اتصال را داشته باشند.

خرید فلنج اسلیپون با توجه به مشخصات و زیر قیمت بازار

فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع فلنج استیل مانند فلنج استیل گلودار و یا فلنج ساکت ولد و سایر محصولات مربوطه، بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تأسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

 

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک 68

تلفن : 33900832

​          33900765

          33913907

          33958095

همراه : 09122441404 (امین یعقوبی)

09122784973 (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز