خبرگزاری کار ایران

خرید فلنج استیل از بازار خیام با بهترین کیفیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۲۹۰

فلنج استیل به عنوان یکی از پر مصرف ترین اتصالات، برای بسیاری از فعالان در صنعت ساختمان اهمیت دارد. برای تهیه فلنج با کیفیت می توانید از فروشگاه های معتبر خرید بفرمایید.

فلنج استیل یکی از پر کاربرد ترین انواع اتصالات است که چه در زمینه صنعتی و چه در زمینه مسکونی استفاده می شود و کاربرد دارد. فلنج قطعه ای دیسکی شکل است که با توجه به نوع و کاربرد آن شکل های متفاوتی به خود می گیرد. برای اینکه بتوانید از این قطعه در نیاز های ساختمانی خود استفاده کنید باید در مورد این نوع از اتصالات اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده خرید خود را از تأمین کننده های بازار انجام دهید.

انواع فلنج استیل

فلنج کور

فلنج های کور بدون سوراخ تولید میشوند و برای مسدود نمودن انتهای خطوط لوله، شیرآلات، و دهانه منبع های تحت فشار استفاده میگردند. از نقطه نظر فشار داخلی و بارگذاری پیچ، فلنج های (فولادی) کور خصوصا در سایز های بزرگ پر تنش پذیر ترین نوع فلنج می باشد..فلنج کور همچنین به عنوان یک پوشش دریچه در کشتی استفاده می شود.

فلنج نرو ماده

این نوع از فلنج حتما باید به صورت جفتی ساخته شوند سطح یکی از فلنج ها دارای برآمدگی و سطح دیگر دارای تو رفتگی می باشد که بنا به موقعیت استفاده شده سطح تو رفتگی و برآمدگی با نسبت های خاصی طراحی شده اند که معمولا سطح ماده دارای 3/16 عمق تو رفتگی و سطح ماده دارای “1/4 برآمدگی است.

فلنج رزوه ای

همان طور که از نام این فلنج مشاهده می شود درون این نوع از فلنج ها رزوه کار شده فلنج استیل رزوه ای که گاهی با عنوان دنده ای نیز از آن ها نام برده می شود برای شرایط ویژه به همراه مزیت اصلی آن که قابل اتصال بودن بدون عملیات جوشکاری است، استفاده میگردند. این فلنج ها معمولا برای اتصال به لوله های نازک و یا کوچک مورد استفاده قرار نمی گیرند. طبق استاندادر ASME B3103 لوله رزوه شده برای سرویس بخار در فشار PSI250 و سرویس آب با فشار PSI100 با دمای بالای 220 درجه فارنهای و لوله با ضخامت رده 80 انتخاب می شوند.

فلنج جوشی ساکت

فلنج های جوشی ساکت دار معمولا برای اتصال در سایزهای کوچک اما با فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرند. نیروی ایستایی این هز فلنج استیل در مقایسه با فلنج های اسلیپان یکسان اند اما مقاومت خستگی این نوع فلنج ها 1.5برابر فلنج های اسلیپان است.کاربرد این نوع از فلنج ها در سیستم های لوله کشی  که دارای فشار کاری بالا  و قطر لوله کشی کم است می باشد. فلنج ساکت ولد اصولا برای استفاده در سایزهای کوچک ولی فشار بالا گسترش یافت. نیروی ایستایی آن برابر با فلنج های اسلیپان میباشد ولی مقاومت خستگی آنها 50%  بیشتر از فلنج های اسلیپان میباشد از معایب فلنج ساکت ولد همین” فاصله انبساطی” است که باید ایجاد شود. نکته منفی فلنج های ساکت نیز مانند فلنجهای اسلیپان، اتصال و جوشکاری لوله ها و سپس اتصالات می باشد.

فلنج حلقه مشترک

این نوع فلنج ها معمولاً در سرویسهایی با فشار و دمای بالا 800 فارنهایت مورد استفاده قرار می گیرند. این رینگ که در بین دو صفحه فلنج استیل تعبیه شده، پس از اتصال دو فلنج توسط پیچ و مهره تحت فشار قرار گرفته و باعث آب بندی فلنج ها می شود.

خرید فلنج استیل از بازار خیام با بهترین کیفیت

کلاس های فلنج استیل

1.رده بندی فشار فلنج طبق استاندارد 16.34 ANSI B

طبق استاندارد 16.34 ANSI B فلنج‌ های فولادی و آلیاژهای آن در رده‌ های 150، 300، 400، 600، 900، 1500، 2500 می‌باشند.

این ارقام میزان ماکزیمم فشار را بر حسب PSI را تعریف می‌کند که فلنج‌ ها تا چه حد می‌ توانند دمای بالا و گرما را تحمل کنند.

و طبق تعریف‌ های استاندارد فشار کارکرد فلنج‌ ها معمولاً  4/2 برابر این ارقام می‌ باشند.

2.رده‌ بندی فشار طبق استاندارد  ISO

طبق استاندارد ISO،  فشار کارکرد فلنج‌ های فولادی و همچنین آلیاژهای آن با واحد PN مشخص می‌شود.

و همچنین فشار اسمی آن طبق واحد BAR است و با هم یکسان نشان داده می‌شوند.

3.رده بندی فشار طبق استاندارد ( BX6- B6- A6 ) API

این نوع فلنج‌ در آلیاژهای 15000، 10000، 5000، 3000، 2000 تقسیم‌ بندی می‌شوند و همچنین تحمل بالاتری نسبت به فلنج‌ های گروه ANSI دارند.

مواد سازنده فلنج استیل

در ساخت فلنج استیل  کلیه مواد مورد استفاده به شرح زیر است :

  • فولاد آلیاژی و فولاد ضد زنگ آهنگری شده کد ASME 182A
  • فولاد آلیاژی آهنگری شده برای سرویس هایی با دمای پایین کد ASME 350A
  • فولاد کربن آهنگری شده با کد ASME 105B
  • فولاد کربن آهنگری شده برای اهداف عمومی کد ASME 181A

خرید فلنج استیل از بازار خیام با بهترین کیفیت

فروش فلنج در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری فروشگاه هایی که انواع فلنج را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع شیرآلات فولادی، استیل، برنجی، اتصالات مانند زانو فولادی، اتصالات پلی اتیلن و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تأسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام انرژی (پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، انواع فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

 

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک 68

تلفن : 33900832

         33900765

         33913907

         33958095

همراه : 09122441404 (امین یعقوبی)

           09122784973 (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز