خبرگزاری کار ایران

شیرآلات فولادی خرید با صرفه برای شاغلین با صنایع

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۷۷

شیرآلات فولادی یکی از پر مصرف ترین انواع شیرآلات می باشند که در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. شیرآلات فولادی دارای ویژگی های خاصی هستند که به آنها می پردازیم.

فولاد کربنی یک ماده محبوب برای شیرهای صنعتی است، اما چه چیزی آن را از فولاد ضد زنگ متمایز می کند؟ ظاهر آن بارزترین وجه تمایز است. این متریال تصویر کروم نقره ای که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است را ندارد.

دریچه های شیر فولاد، در واقع، معمولاً بافتی باریک و مات دارند که بیشتر شبیه چدن است.

فولاد دارای نقطه ذوب ملایم کاهش یافته و مقاومت شیمیایی کمتری نصبت به فولاد ضد زنگ است، اما به دلیل محتوای کربن بالای آن، نشخوار پذیری و پایداری بیشتری دارد و تخصیص حرارت قوی تری دارد. محدوده شیرهای فولاد کربنی برای استفاده در کاربردهایی طراحی شده است که نیاز به خروجی قوی و کارآمد دارند.

فولاد در انواع کاربردهای صنعتی مانند فرآیندهای مبتنی بر هیدرولیک، شیمیایی و نیروگاه ها استفاده می شود. در کاربردهای مبتنی بر هیدرولیک، شیرآلات فولادی به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا در برابر تمایلات خورنده آب و سایر مایعات استفاده می‌شوند. به دلیل محتوای کربن بالا، خواص مکانیکی بسیار خوبی دارد و باعث می شود شیرآلات قوی تر و بادوام تر شوند. استحکام کششی و ارزش ضربه‌ای فوق‌العاده آن‌ها باعث می‌شود شیرآلات فولاد کربنی در کارخانه‌های صنعتی که فشار زیادی وجود دارد، عالی باشند.

در مقایسه با شیرهای فولادی ضد زنگ، شیرهای فولادی کربن فاقد کروم هستند که آنها را مستعد زنگ زدگی، خوردگی، تغییر رنگ و لکه می کند. با این حال، شیرهای فولاد کربنی ارزان تر از شیرهای فولادی ضد زنگ هستند. بنابراین، اگر فرآیند به مقاومت در برابر خوردگی بالا نیاز نداشته باشد، دریچه‌های فولاد کربنی یک راه حل اقتصادی ارائه می‌دهند.

 شیرآلات فولادی خرید با صرفه برای شاغلین با صنایع

مزایای استفاده از فولاد در ساخت شیرها

یکی از مزایایی که برای شیرآلات فولادی و به طور کلی فولاد می توان در نظر گرفت قیمت ارزان تر آنها نسبت به فولاد ضد زنگ یا همان استیل است. یکی دیگر از مزایایی که فولاد کربن دارد مقاومت بالای آن نسبت به ضریه و خمیدگی است. این ویژگی ها موجب می شود تا این متریال برای استفاده از  در پروژه هایی با فشار بالا مناسب باشد

معایب استفاده از شیر های فولادی

یکی از معایبی که برای شیر های فولادی وجود دارد سنگین بودن آن است. نسبت به آهن عادی فولاد دارای وزن بیشتری است. یکی دیگر از ایراداتی که برای شیرآلات فولادی می توان نام برد زنگ زدگی فولاد است. بر خلاف استیل که در مقابل رطوبت مقاومت دارد، فولاد اگر به مدت طولانی در مجاورت رطوبت قرار بگیرد دچار زنگ زدگی می شود.

مشخصات شیرهای فولادی

شیرآلات فولادی در کلاسهای مختلفی طراحی و تولید  و روانه بازار می شود، کلاس شیرها مشخص کننده فشار کاری شیرها در دمای کاری آنها بر اساس استاندارد  ASME B16.34  می باشد.کلاس های تحت پوشش شیر های فولادی عبارت هستند از :۱۵۰-۳۰۰-۶۰۰-۹۰۰-۱۵۰۰-۲۵۰۰-۴۵۰۰٫

سایز شیرآلات فولادی

اندازه شیرهای فولادی با یک واحد به نام NPS نشان داده می شود عدد NPS با قطر اسمی DN در ارتباط می باشد.

به طور مثال NPS 1 مساوی است با DN 25 بر اساس استاندارد ASME B16.10 اندازه یک شیر همان اندازه اسمی لوله ای است که به آن متصل می شود.

باز و بسته کردن ولوها اکثرا دستی انجام می گیرد در هنگامی که نیروی زیادی برای باز و بسته کردن ولو مورد نیاز باشد مانند شیرهای سایز “۶ به بالا ، کلاس ۹۰۰ ، ۱۵۰۰ از سیستم چرخ دنده و گیر بکس استفاده می شود.

شیرآلات فولادی در کلاسهای مختلفی طراحی و تو لید می شود، کلاس شیرها نشان دهنده فشار کاری شیرها در دمای کاری آنها بر اساس استاندارد ASME B16.34 کلاسهای استاندارد تحت پوشش این استاندارد عبارتند از ۱۵۰ ، ۳۰۰ ، ۶۰۰ ، ۹۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۲۵۰۰ و ۴۵۰۰

 شیرآلات فولادی خرید با صرفه برای شاغلین با صنایع

فروش شیرآلات فولادی در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری فروشگاه هایی که شیرآلات فولادی را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع شیرآلات فولادی، استیل، برنجی، اتصالات مانند زانو فولادی، اتصالات پلی اتیلن و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تأسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام انرژی (پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، انواع فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

 

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک 68

تلفن : 33900832

         33900765

         33913907

         33958095

همراه : 09122441404 (امین یعقوبی)

           09122784973 (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز