خبرگزاری کار ایران

اتصالات گالوانیزه در لیست پر فروش ترین اتصالات بازار خیام

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۴۰

اتصالات گالوانیزه به علت کاربرد ها و ویژگی هایی که دارد یکی از پر فروش ترین اتصالت در بازار داخلی و خارجی محسوب می شود. مزایای اتصالات گالوانیزه موجب فروش خوب این محصو در بازار خیام می شود.

اتصالات گالوانیزه به همراه لوله های گالوانیزه در خطوط انتقال آب و آبرسانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از این دست از اتصالات در مصارف خانگی و حتی مصارف صنعتی و در مقیاس های عظیمی استفاده می شوند. ویژگی اتصالات گالوانیزه که در مقابل خوردگی توسط آب و سایر مواد آنها را مقاوم می کند اصلی ترین دلیل برای مورد توجه قرار گرفتن این اتصالات می باشد. انواع مختلفی از این نوع اتصالات وجود دارند مانند زانوی گالوانیزه، سه راه گالوانیزه و غیره.  برای اینکه بتوانیم درک بهتری از موضوع داشته باشید در ادامه به شما چگونگی ساخت و ویژ گی های  اتصالات گالوانیزه را شرح می دهیم

گالوانیزه چیست ؟

اتصالات گالوانیزه با یک لایه روی پوشانده شده است. روی مانعی در برابر خوردگی ایجاد می کند به طوری که اتصالات ممکن است در معرض عناصر محیطی در فضای باز قرار گیرد اما تحت تاثیر عوامل خوردگی قرار نگیرند. لایه روی در برابر آسیب های ناشی از رطوبت داخلی نیز به همان اندازه موثر است. برای ایجاد اتصالات فولادی گالوانیزه، مواد فولادی را در حمام مذاب روی قرار می دهند. به این فرآیند گالوانیزه گرم نیز گفته می شود. این دو فلز در این فرآیند از نظر شیمیایی به یکدیگر متصل می‌شوند و بنابراین هرگز از هم جدا نمی‌شوند و در نتیجه یک نوع فولاد مقاوم‌تر و ماندگارتر تولید می‌شود. چرا از روی استفاده کنیم؟ چون عنصر روی نسبت به عنصر فولادی فعال است. از یک طرف، اکسید روی که بر سطح اتصالات قرار گرفته، می تواند اکسیداسیون (خوردگی) را متوقف کند. از سوی دیگر، هنگامی که خوردگی الکتریکی-شیمیایی رخ بدهد، اول روی و بعد فولاد واکنش می دهند و در نتیجه به فولاد آسیب نمیرسد. اثر لایه روی باعث توقف سرعت خوردگی و افزایش عمر اتصالات گالوانیزه می شود. . مراحل فرآیند گالوانیزه به شرح زیر است:

فولاد در محلول چربی زدایی تمیز می شود

پس از تمیز کردن، فولاد را با قرار دادن در ظرفی حاوی اسید سولفوریک داغ رقیق شده آماده می کنند.

سپس فولاد در یک محلول آبی (معمولاً کلرید روی آمونیوم) روان می شود.

پس از شار، فولاد از طریق غوطه ور شدن در خمره ای از روی مذاب گالوانیزه می شود

سپس فولاد از نظر قوام و پوشش کامل بررسی می شود

اتصالات گالوانیزه در لیست پر فروش ترین اتصالات بازار خیام

مزایای استفاده از این اتصالات

اگر به دنبال خرید اتصالات برای پروژه بعدی خود هستید، اتصالات گالوانیزه را انتخاب کنید. این نوع اتصالات دارای مزایای قابل اندازه گیری متعددی از جمله موارد زیر است:

1. مقرون به صرفه: انتخاب اتصالات گالوانیزه در ابتدا ممکن است گران تر به نظر برسد، اما در درازمدت یک سرمایه گذاری عالی است. علاوه بر این، گالوانیزه کردن در واقع ارزان تر از بسیاری از پوشش های فولادی محافظ دیگر است.

2. تعمیر و نگهداری کم: فولادی که فاقد پوشش محافظ است برای حفظ ظاهر و ایمنی ساختاری محصول نیاز به نگهداری بیشتری دارد.

3. ماندگاری طولانی: پوشش های اتصالات گالوانیزه می توانند تا 50 سال طول عمر داشته باشند و در برابر قرار گرفتن در معرض محیط شهری و ساحلی مقاومت کنند.

4. حفاظت بی نظیر: هر سانتی متر از اتصالات گالوانیزه محافظت می شود - این شامل لبه های تیز و آن شکاف هایی است که دسترسی به آن ها سخت است.

5. سریع: فرآیند گالوانیزه سریع و آسان است. در واقع یک پوشش محافظ کامل را می توان تنها در چند دقیقه اعمال کرد.

معایب استفاده از این اتصالات

1) خوردگی داخلی

اگرچه مانع روی در اتصالات گالوانیزه برای مدتی از زنگ زدگی جلوگیری می کند، اما در نهایت زمان زیادی طول می کشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، لوله از داخل شروع به خوردگی می کند، که در نهایت می تواند منجر به نشتی یا پارگی لوله شود.

2) آلودگی آب

هنگامی که اتصالات و لوله های گالوانیزه شروع به خوردگی می کنند، مواد خورنده و سرب فلزات در معرض خطر ممکن است به منبع آب شما نفوذ کنند. وقتی که این اتفاق می افتد، این مواد معدنی شروع به تشکیل پلاک هایی می کنند که داخل لوله ها را می پوشانند. با گذشت زمان، آن وصله شروع به محدود کردن جریان آب در خانه شما می کند و آب حتی می تواند رنگ خود را تغییر دهد.

اتصالات گالوانیزه در لیست پر فروش ترین اتصالات بازار خیام

فروش اتصالات گالوانیزه در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری فروشگاه هایی که اتصالات گالوانیزه را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع شیرآلات برنجی، استیل، فولادی، اتصالات مانند زانو استیل، اتصالات پلی اتیلن و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تأسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

 

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک 68

تلفن : 33900832

         33900765

         33913907

         33958095

همراه : 09122441404 (امین یعقوبی)

           09122784973 (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز