خبرگزاری کار ایران

فلنج گلودار یکی از محصولات پر فروش در بازار خیام

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۲۰

فلنج گلودار یکی از انواع فلنج می باشد که با توجه به کاربرد هایی که دارد در مصارف مختلفی استفاده می شود برای خرید فلنج به فروشگاه امین مراجعه فرمایید.

انواع فلنج  من جمله فلنج گلودار یکی از تجهیزات و اتصالات مورد استفاده در صنایع مختلف هستند که به علت جداسازی راحت این اتصالات، محبوبیت بالایی در بازار دارند و یکی از پراستفاده ترین ها هستند. برای استفاده درست و مناسب از فلنج در تاسیسات و صنایع متفاوت لازم است تا با انواع مختلف آن آشنا باشیم.

در ابتدا به معرفی فلنج پرداخته و در بخش های بعدی با ویژگی های اتصالات فلنجی و انواع مختلف فلنج و محل های کاربرد آن ها آشنا می شویم. همان طور که می دانید روش های متفاوتی به منظور اتصال لوله و اقلام آن به یکدیگر و یا به تجهیزات دیگر مانند پمپ، لرزه گیر و … وجود دارد. یکی از روش های متداول جوشکاری است اما روش های دیگری نیز وجود دارد، که یکی از این موارد اتصالات فلنجی است.

فلنج ها به صورت قطعه ای دیسکی شکل هستند که همیشه به صورت جفت به کمک پیچ و مهره دو قطعه را به یکدیگر متصل می سازد و به آسانی باز و بسته می شوند. این قطعات برای فشارهای کم و زیاد مناسب هستند و در آن ها آب بندی بین دو فلنج توسط گسکت (آب بند) که در بین آن ها قرار داده می شود انجام می گیرد. جنس فلنج ها معمولا از فولاد و آلیاژهای آن و یا از چدن و سایر مواد ساخته می شود.

ویژگی های اتصال به وسیله انواع فلنج

انواع فلنج که به علت ویژگی های منحصر به فرد خود از پر کاربرد ترین اتصالات در صنعت هستند. اتصالات به وسیله فلنج دارای ویژگی ها و مزیت هایی هستند که برای انتخاب فلنج ها در صنایع مختلف نیاز است تا با آن ها آشنا شویم. در ادامه به برخی از ویژگی های فلنج اشاره می کنیم.

فلنج گلودار

فلنج گلودار یا Weld Neck Flange یکی از رایج ترین و کاربردی ترین انواع فلنج ها است. فلنج ها به طور کلی یکی از ابزارها و تجهیزاتی هستند که برای اتصال لوله ها، شیرآلات و سایر قطعات به هم مورد استفاده قرار می گیرند.

در مورد شکل فلنج ها می توان گفت که آن ها یک دیسک یا یک صفحه ی دایره ای شکل هستند که بر روی محیط آن ها تعدادی سوراخ قرار داده شده است. این سوراخ ها به فلنج ها این امکان را می دهد تا به کمک پیچ و مهره ها بتوانند به فلنج های دیگر متصل شوند.

فلنج ها این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند به راحتی آن ها را باز و بسته کنند و بتوانند یک خط لوله را به راحتی به سایر اتصالات، شیرآلات یا یک خط لوله دیگر متصل یا جدا کنند.

در این قسمت به طور مختصر فلنج گلودار (Weld Neck Flange) و کاربرد آن را توضیح می دهیم.

فلنج گلودار یکی از محصولات پر فروش در بازار خیام

فلنج گلودار یکی از انواع دسته بندی فلنج ها بر اساس قسمت انتهایی  (End) است. ممکن است گاهی آن ها را با نام فلنج گلودار جوشی نیز شنیده باشید. این نوع از فلنج ها همان طور که از نامشان می توان برداشت کرد، دارای یک قسمت مخروطی شکل در قسمت انتهایی  (End) خود هستند. نام این فلنج ها نیز از همین قسمت مخروطی شکل یا گردن آن ها گرفته شده است.

وجود این گردن مخروطی باعث شده است تا این فلنج ها از نظر ظاهری با سایر فلنج ها متمایز باشند و به راحتی بتوان آن ها را از فلنج های دیگر تمیز داد. برای اینکه بتوانیم فلنج های گلودار را به لوله ها متصل کنیم، قسمت گردن یا همان قسمت مخروطی شکل را در داخل لوله قرار می دهیم و با استفاده از جوش بات ولد  (Butt Weld) آن ها را به لوله جوش می دهیم.

قسمت گردن یا گلویی باید از نظر قطر و ضخامت با لوله یکسان باشد تا در مسیر حرکت جریان سیال مانعی وجود نداشته باشد و فشار به میزان یکسان در خط لوله تقسیم شود. همچنین یکسان بودن قطر لوله و گردن فلنج، باعث می شود تا تست هایی مانند تست رادیوگرافی به سادگی انجام شوند.

یکی از مزیت های فلنج گلودار نسبت به سایر فلنج ها همان قسمت گردن آن ها است. این قسمت باعث می شود تا این فلنج ها در برابر بارهای فشاری، ارتعاشی و برشی مقاوم باشند.

فلنج گلودار یکی از محصولات پر فروش در بازار خیام

فروش فلنج در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری فروشگاه هایی که فلنج گلودار را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع شیرآلات فولادی، استیل، برنجی، اتصالات مانند زانو فولادی، اتصالات پلی اتیلن و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تأسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام انرژی (پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، انواع فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

 

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک 68

تلفن : 33900832

         33900765

         33913907

         33958095

همراه : 09122441404 (امین یعقوبی)

           09122784973 (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز