خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان؛

طرح ملی نوروزی پویش "هلال رحمت" در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۹۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی نوروزی پویش "هلال رحمت" با هدف توزیع اقلام معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این استان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، علیرضا میربهاء الدین اظهار داشت: پویش "هلال رحمت" با مشارکت خیران داوطلب و همکاری مسوولان با هدف کمک به تامین نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند در استان آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: این نهاد بشر دوستانه علاوه‌بر تمامی فعالیت‌های امدادی، حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی قشرهای محروم نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: رشد سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی داروی بی بدیل جامعه امروز است و سازمان داوطلبان هلال احمر این برنامه‌های حمایتی را با مشارکت پذیری آحاد جامعه، به عنوان ارزشی اخلاقی، دنبال کرده است.

وی از فعالیت ۱۳ پست ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: همزمان با نوروز در حوزه معاونت امور جوانان علاوه‌بر فعال بودن پست‌های ایمنی و سلامت، پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، جشنواره عکس و فیلم بشر دوستی، پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، خیمه های نماز، خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت و طرح سلامتگر سفر در استان در حال اجراست.

میر بهاء الدین از راه‌اندازی و فعال‌سازی ۲ پست خواهران در شهرستان‌های زاهدان و چابهار و استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در زاهدان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان با تلفن ۱۱۲ در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل پاسخگوی سووالات و درخواست‌های عموم مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز