خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز خبر داد؛

آماده باش مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز در طول تعطیلات ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۷۲

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز از آماده باش و فعالیت مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی استان البرز در طول ایام تعطیلات نوروز در جهت ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعین خبر داد .

به گزارش ایلنا از البرز، داریوش طاهرخانی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و آماده باش مراکز درمانی اظهار داشت: مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان البرز شامل بیمارستان فوق تخصصی البرز، بیمارستان هشتگرد، مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید حاجی زاده، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی، پلی کلینیک تخصصی شهید فهمیده فردیس به صورت شبانه روزی و مرکز خدمات دندانپزشکی رجائی شهر نیز در شیفت صبح در طول ایام تعطیلات نوروزی فعال بوده و آماده ارایه خدمات به بیمه شدگان و مسافران نوروزی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: علاوه بر مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان البرز در بخش درمان غیر مستقیم نیز واحدهای « تائید دارو » ، « نظارت بیمارستانی در مراکز دانشگاهی وخصوصی » ، « نظارت ، بازرسی و پایش سامانه های الکترونیک از مراکز طرف قرارداد » و « رسیدگی به شکایات بیمه شدگان ( سامانه 1420 و CRM ) » معاونت خرید راهبری و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به آدرس کرج – چهارراه کارخانه قند – نرسیده به میدان شهید فهمیده – نبش کوچه بدر 2  و شماره تماس 32753713 آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد است.

طاهرخانی گفت: در طول ایام نوروز ستاد آماده باش نوروزی مدیریت درمان استان البرز در ساعات اداری با شماره های 34472006 و 34433010 پاسخگوی بیمه شدگان عزیز می باشد . همچنین سامانه ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره تلفن 1420 به صورت شبانه روزی پاسخگوی بیمه شدگان در خصوص استحقاق درمان و پیگیری مشکلات مربوط به نسخه الکترونیک بوده و بیمه شدگان میتوانند با شماره گیری  #1420*4*   از استحقاق درمانی تامین اجتماعی و دریافت نوبت با خبر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز